Pliušinių žaislų prieš šv. Valentiną nupirkta net 2,5 karto daugiau. Moteriškų kvepalų pardavimai augo 65 procentais, vyriškų kvepalų – virš 40 procentų, prekių suaugusiems – 30 procentų, originalių dovanų – 25 procentais, lyginant su kitų 2024-ųjų savaičių duomenimis.

„Paskutinė prekybos savaitė prieš šv. Valentino dieną tik patvirtino tendenciją – šiemet pirkėjai savo artimuosius džiugins ir klasikinėmis dovanomis, ir žaismingais N18 produktais, ir išmaniaisiais įrenginiais“, – sako Kristina Liškauskaitė, „Pigu.lt“ pardavimų vadovė.

Prieš kelis metus ant bangos buvusios miegančios rožės ir šįkart sulaukė savo pirkėjų. Šių gėlių pardavimai šoktelėjo nuo kelių iki keliasdešimt vienetų per savaitę. Vazų pardavimai per savaitę iki šv. Valentino išaugo daugiau nei 50 procentų, patalynės – daugiau nei 40 procentų.

Kristina Liškauskaitė, „Pigu.lt“ pardavimų vadovė

Tarp prekių suaugusiems perkamiausi buvo įvairių rūšių lubrikantai, vibratoriai jam ir jai bei penio žiedai. Vidutiniškai šioms prekėms pirkėjai skyrė 20 eurų.

Seksualiems apatiniams e. prekybos centro lankytojai prieš šv. Valentiną vidutiniškai išleido 15–25 eurus, brangiausiems jų – apie 120 eurų. Populiariausiu pasirinkimu apatinių kategorijoje tapo pėdkelnės atviru tarpukoju.

Didžiausia Baltijos šalyse ir Suomijoje e. prekybos bendrovė „PHH Group“ buvo suformuota „Pigu.lt“ susijungus su Suomijos prekybos milžine „Hobby Hall“. „PHH Group“ valdo e. parduotuves ir prekybos platformas Suomijoje, Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Grupės valdomose e. prekybos platformose „Pigu.lt“, „220.lv“ ir „Kaup24.ee“ prekiauja beveik 4 tūkst. pardavėjų, asortimentą sudaro apie 3 mln. prekių. Lankytojų skaičius per metus siekia apie 150 milijonų.