Kaip parodė „Lidl Lietuva“ užsakymu atlikta Lietuvos gyventojų apklausa, privatūs prekių ženklai toliau skinasi kelią į pirkėjų širdis. Jie tampa ne tik žinomi ir atpažįstami pirkėjų, bet ir mylimiausi. Iš apklausoje pateiktų 24 privačių etikečių pasirinkimų 39 proc. respondentų mylimiausiu įvardijo „Lidl“ pieno produktų ženklą „Pilos“. Po jo rikiuojasi grožio priemonių prekės ženklas „Cien“ ir valymo priemonių etiketė „W5“. Tad, kaip prekės ženklai tampa mylimiausiais?
Pirkėjų mylimiausias „Pilos“ – skanus ir draugiškas piniginei
Tapti pirkėjų mylimiausiu prekės ženklu Lietuvoje – didelis įvertinimas tiek „Pilos“ produkcijos gamintojams, tiek ir jo produkcija prekiaujančiam prekybos tinklui „Lidl“. Kaip teigia „Lidl Lietuva“ Rinkodaros departamento vadovė Kristina Mažeikytė, jų privačių prekės ženklo produktus pirkėjai dažnai pamilsta vos tik juos išmėginę. Tačiau tam būtina sąlyga – produkcija turi atitikti aukštus vartotojų lūkesčius.
„Mylimiausio prekės ženklo titulą tarp vartotojų įgyti nelengva. Tam reikia ne tik puikios kokybės, mėgiamo skonio, bet ir prieinamos kainos. Lietuvoje gyventojai dar linkę atsižvelgti ir į kilmės šalį, itin vertina vietinius produktus. Jei pavyksta atitikti visus šiuos kriterijus – sėkmė garantuota. Pirkėjai ištikimai grįžta į parduotuvę ir dairosi būtent to prekės ženklo produktų“, – teigia K. Mažeikytė.
Mylimiausiu produktu išrinkę „Lidl“ prekės ženklą „Pilos“ ir gausų jo pieno produktų asortimentą, vartotojai įvertino ne tik aukštą produktų kokybę, skonį, bet ir draugišką kainą. Pavyzdžiui, kai kiti prekės ženklai siūlo įsigyti 500 g grietinės pakelį už beveik 3 Eur, Lietuvoje gaminamos tokio paties dydžio pakuotės 30 proc. riebumo grietinė „Pilos“ „Lidl“ parduotuvėse kainuoja vos 1,89 Eur.
„Rinkoje pastaruoju metu ypač pabrangus pieno produktams, „Pilos“ vartotojus džiugina tiek suaugusiųjų, tiek vaikų pamėgtais sūreliais, pienu, kefyru, jogurtu ir įdomesniais sūriais bei pieniškais desertais. Visi jie užsitarnavo savo vietą pirkėjų krepšeliuose, todėl nenuostabu, kad apklausoje pasirodė geriausiai ir buvo išrinkti mylimiausiu „Lidl“ prekės ženklu. Net be papildomų nuolaidų šių produktų kaina yra draugiška piniginei. Džiaugiamės, kad galime pasiūlyti pirkėjams protingą pasirinkimą rinkoje“, – komentuoja rinkodaros departamento vadovė.
Privačių prekės ženklų pranašumas
Prekybos tinklo „Lidl“ asortimentą sudaro beveik 90 proc. privačių prekės ženklų produkcijos, tad jie pirkėjams gali pasiūlyti itin gausų įvairių prekių asortimentą: nuo maisto prekių kasdieniam stalui iki produktų namų ruošai, vaikams ar laisvalaikiui. Tarp labiausiai pirkėjų atpažįstamų ir vertinamų „Lidl“ prekės ženklų: „Solevita“, „Argus“, „Alesto“, „Lupilu“, „Pikok Pure“ ir kiti.
Gyventojai ne tik vis geriau atpažįsta privačios etiketės produktus, bet jie vis dažniau atranda savo vietą pirkinių krepšelyje dėl itin patrauklios kainos. Privačią produkciją „Lidl“ parduotuvėms pagal aukščiausius kokybės standartus bei specialias receptūras gamina patyrę Lietuvos ir Europos gamintojai. Paslaptis paprasta – jie neinvestuoja į ne su gamyba susijusius veiksmus, pavyzdžiui, rinkodarą ir reklamą, todėl prekybininkai gali pirkėjams pasiūlyti itin kokybiškus produktus už mažesnę kainą.
Internetinę apklausą „Lidl Lietuva” užsakymu atliko bendrovė „Norstat”. 2023 m. sausio mėnesį vykusioje apklausoje dalyvavo 1000 Lietuvos gyventojų.
Daržovė, apie kurios naudą žino retas: saugo nuo vėžio, palaiko sveikas kepenis, širdį ir žarnyną, netgi padeda mesti svorį receptas puikiai tiks ir Velykų stalui
„Švyturys-Utenos alus“ pripažintas tvariausiu gėrimų gamintoju Lietuvoje
Švedijoje įsikūrusi tyrimų bendrovės „SB Insight“ paskelbė tarptautinį tvariausių prekės...
„Pigu.lt“ auga prekyba vasarinėmis automobilių padangomis
Atšilus orams, vairuotojai e. prekybos centre „ Pigu.lt “ ėmė pirkti vasarines automobilių...
Garsus asmeninis treneris apie naujus lauko treniruoklius – nuo šiol sportas lauke ir klube nebesiskiria
Pandemijos metu išpopuliarėjus judėjimui bei sportui lauke vis daugiau lietuvių renkasi lauko...
Suomijos pardavėją sėkmė „Pigu.lt“ Marketplace lydi nuo pirmųjų žingsnių (1)
Pasiekti nauji klientai, augantys pardavimai ir galimybė plėstis naujose rinkose. Tokią naudą...
„Loewe“: 100 metų inovacijų kūrimo ir aukščiausios klasės elektronikos prekių gaminimo patirtis
Sakydami „Loewe“, galvoje turime aukščiausią klasę. Būtent aukščiausia klasė buvo ir yra...
Top naujienos
Lietuviškas alus – vis dar Rusijos lentynose: įmonė toliau tikina, kad produkcija platinama be jų žinios
Praėjus daugiau nei metams nuo karo Ukrainoje pradžios, lietuviškas alus ir toliau pasiekia...
Linkevičius – apie signalus iš Kremliaus: Rusija ruošiasi permainoms (4)
Vladimirui Putinui pareiškus, kad Baltarusijoje bus dislokuota Rusijos taktinių branduolinių...
Po Šimašiaus kritikos savivaldybės įmonė atsitraukia: vilniečius įaudrinę pokyčiai viešajame transporte diegiami nebus (1)
Vilniaus savivaldybės įmonės „ Susisiekimo paslaugos “ (JUDU) planuoti pokyčiai, kurie...
Gyvybės langelyje naujagimę palikusi mama panoro mažylę susigrąžinti (5)
Antradienio naktį gyvybės langelyje Kaune paliktos naujagimės motina panoro savo kūdikį...
Karas Ukrainoje. Girkinas baisisi, kas nutiko prie Avdijivkos naktį Ukrainoje griaudėjo sprogimai, Rusija paleido dronus
Antradienio naktį Kyjive nugriaudėjo sprogimai.
Prognozės, kaip atrodys kelionės po 50 metų: ekskursijos povandeniniais laivais, požeminiai viešbučiai ir 3D maistas (2)
Jei Europos oro uostuose diegiama biometrinė atvykimo ir išvykimo sistema (ją numatoma įdiegti...
Paskutinėje spaudos konferencijoje – pranašiški Kurtinaičio žodžiai: gyvenime daug kartų pasimokęs negalvoti apie sezono pabaigą
Pirmadienį vakare „Betsafe-LKL“ dvikova Alytuje buvo paskutinė „Wolves“ strategui Rimui...
Xi Jinpingo Kinijos tragedija
O. Schellas Kinijos vystymąsi akylai stebi nuo pat Mao Zedongo laikų. Pokalbyje su istorike iš...
Atleidžiamas Bartkus įvardijo, kokia informacija apie Pranešėją pasiekė Nausėdą: susidomėjo prokuratūra papildyta (2)
Iš pareigų atleidžiamas Specialiųjų tyrimų tarnybos ( STT ) direktorius Žydrūnas Bartkus...