Sutaupytas laikas – įdomiems projektams

Kiekvienas verslas – nesvarbu, smulkus ar stambus – kasdien susiduria su daug resursų suryjančiomis administracinėmis užduotimis. Įprasto parašo pakeitimas elektroniniu gali sutaupyti marias laiko, nes nereikės organizuoti fizinių susitikimų, skirtų tiesiog gauti kitos šalies parašą. Pasak Kristinos Gabrilavičiūtės, „Dokobit" pardavimų ir verslo plėtros vadovės, pajausite dar didesnį skirtumą, jei jūsų verslas yra tarptautinis ir pasirašote dokumentus su žmonėmis iš kitų šalių. Svarbu pabrėžti, kad naudojant dokumentų pasirašymą elektroniniu parašu jūsų verslo procesai paspartėja ir nestoja vien todėl, kad turite laukti kažkieno parašo. Smagu ir tai, kad sutaupytą laiką galite skirti kitiems darbams ar seniai atidėliotiems įdomiems projektams .

Saugus verslas – patikimas verslas

Pandemijos metu, kuomet nežmoniškai sustiprėjo skaitmeninių paslaugų troškulys, natūraliai tikimasi ir klastočių, sukčiavimo bei kitų neramumų išaugimo. Tačiau netgi šiomis aplinkybėmis galima smarkiai pastiprinti verslo saugumo lygį – pasirašydami dokumentus būtent elektroniniu būdu išvengsite visų šių rizikų. Kaip tai veikia?

Pavyzdžiui, pažangūs ir kvalifikuoti elektroniniai parašai yra sukurti taip, kad kiekvienas pakeitimas būtų matomas. Tai reiškia, kad suklastoti dokumentus, pasirašytus elektroniniu parašu, yra daug sunkiau. Be to, niekas negalės nukopijuoti ar perrašyti jūsų elektroninio parašo.

Kristina Gabrilavičiūtė / Lukas Balandis / BNS nuotrauka

Dokumentų pasirašymas el. parašu neplonina piniginės. Kaip sutaupote?

El. parašų naudojimas ne tik taupo laiką ir padeda išlikti saugiais, bet taip pat mažina išlaidas, sudarytas iš dokumentų spausdinimo bei siuntimo, visos darbo jėgos, skiriamos dokumentų parengimui (spausdinimui, skanavimui, siuntimui ir pan.). Beje, paties popieriaus atsisakymas leidžia sutaupyti pinigų. Verslams, kurie susiduria su galybe popierinių dokumentų, skirtumas yra itin reikšmingas ir iškart pastebimas.

Nepriekaištinga klientų ir partnerių patirtis

Remiantis apklausomis, 33 % klientų patirties specialistų teigia, kad jų įmonės nėra labai veiksmingos operatyvumo atžvilgiu, o 46 % dalinasi, jog vienas didžiausių jų iššūkių yra laiko stygius. Jei dirbate su klientais, kuriems dažnai tenka pasirašyti įvairius dokumentus fiziškai atvykstant į jūsų biurą, tai suteikdami jiems galimybę pasirašyti juos per nuotolį ne tik taupysite jų laiką, bet ir pagerinsite bendrą klientų patirtį. Jie nebebus priklausomi nuo vietos, laiko ar kitų aplinkybių. Šiandien, kai visi tik skuba ir lekia, nuotolinės operacijos naudojamos procesams supaprastinti – juk akivaizdu, kad patogumas tampa vienu iš pagrindinių nepriekaištingos klientų patirties kriterijų.

Tai tik keli įrodyti procesų skaitmeninimo pranašumai. „Teikdami „Dokobit" el. parašu paremtus sprendimus galybei verslų pastebėjome: pandemijos metu, kuomet dokumentų tvarkymas ir pasirašymas yra neišvengiama praktika, vis daugiau įmonių pereina prie elektroninio pasirašymo ir protingai jį naudodami įgalina visus patirti tikrą skaitmeninių procesų sužadintą euforiją", – patirtimi dalinasi K. Gabrilavičiūtė, „Dokobit" pardavimų ir verslo plėtros vadovė.