Europos Ekonominės Bendrijos (EEB) vartotojams reklamą rodančios įmonės turės atitikti naujus Google keliamus reikalavimus. Nuo 2024 m. kovo 1d. visi norintys toliau sėkmingai naudotis Google teikiamomis persekiojančios reklamos (retargeting), reklaminių skydelių personalizacijos bei duomenų matavim...
Google Analytics
64 straipsnių
Kuo daugiau skaitmeninės rinkodaros priemonių naudojate, tuo daugiau įvairių įrankių ir paskyrų Jums sukuriama. Ar žinote apie visas Jums priklausančias paskyras? Ar esate pilnateisiai jų savininkai? Šį problema tampa itin aktuali, kai įmonėje keičiasi už skaitmeninį marketingą atsakingi darbuotojai...
„Esame įsitikinę, kad ateities elektroninės prekybos verslas nebus įsivaizduojamas be tokio sprendimo, kurį siūlo „LupaSearch“, – tvirtina startuolio vadovė Rasa Šiškutė ir ryžtingai priduria, – jų įrankis leidžia klientams duoti ambicingą pažadą – pasieksime sutartus rezultatus arba mes jums sumokė...
Dauguma prekybininkų žino, kad informacijos, susijusios su „Juoduoju penktadieniu“, vartotojai pradeda ieškoti vis anksčiau ir anksčiau. Jeigu 2018 metais ieškoti informacijos apie „Juodąjį penktadienį“ buvo pradedama spalio pradžioje-viduryje, 2022 metais paieškos prasidėjo jau rugsėjo pabaigoje.
Mokamos reklamos kanalas verslui gali atnešti išskirtinės vertės, tačiau ją pasiekia toli gražu ne visi. Kelyje į efektyvią reklamą neretai pakiša koją klaidos, nulemtos patirties ar žinių stokos. Ar nepapuolėte į dažniausiai pasitaikančių klaidų spąstus ir jūs? Nuo nekokybiško turinio ar neaiškių t...
Kaip keisis skaitmeninio marketingo tendencijos? Apie ką turėtų pradėti galvoti prekių ženklai, siekiantys efektyvumo skaitmeninėje rinkodaroje? Kas šiemet lems skaitmeninės rinkodaros veiksmų sėkmę? Į tokius klausimus LiMA konferencijoje „Digital marketing update'23“ atsakymus pateikė agentūros „Me...
Svetainės optimizavimas „Google“ paieškos sistemai reikalauja ne tik SEO žinių, bet ir puikaus rinkos išmanymo, strateginio mąstymo. Nesvarbu, ar startavote su aiškia 2023 m. SEO strategija, ar ją dar šlifuojate – kviečiame įsitikinti, kad į ją įtraukėte kelis esminius punktus, kurie padės susikonce...
Nuolat ir sparčiai besikeičianti skaitmeninio marketingo aplinka specialistams kelia iššūkį, kaip nepraleisti svarbiausių socialinių tinklų atnaujinimų, turinio formato tendencijų bei kaip išsiskirti konkurencinėje aplinkoje. Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) kitą savaitę jau septintus metus iš ...
В этом году значительно растет аудитория версии на русском языке самого популярного портала в Литве - Delfi. В октябре только в Литве ru.Delfi.lt ежедневно читали больше 31 000 человек, когда в январе этот показатель равнялся 19 000.
Skaitomiausio Lietuvoje naujienų portalo Delfi versijos rusų kalba auditorija šiais metais ženkliai išaugo. Spalį rusišką Delfi versiją kasdien vidutiniškai skaitė daugiau nei 31 tūkst. vartotojų Lietuvoje, kai sausį šis skaičius siekė 19 tūkst.
Iki švenčių, galinčių užtikrinti didžiausius metų pardavimus, liko vos pora mėnesių. Tačiau ne visi verslai turi aiškų planą, kaip šias prekybos kampanijas išnaudoti maksimaliai. Skaitmeninės rinkodaros specialistai perspėja: laiku nepasiruošus, dalis skubotų veiksmų gali tiesiog nepasiteisinti, o e...
В социальных сетях массово распространяется сообщение о том, что неизвестные расклеивают в городах листовки, под которыми спрятаны лезвия бритв. Объясняем, почему сообщение - городская легенда и относиться к нему стоит именно как к легенде, а не как к правде.
Slapukai (angl. Cookies) jau daugiau nei dešimtmetį renka ir indeksuoja interneto ekonomikai itin vertingą informaciją, įskaitant vartotojų duomenis. Tačiau šiems reikalaujant daugiau privatumo, trečiųjų šalių slapukai tampa praeities dalyku. Yra kitų būdų stebėti vartotojus ir rinkti duomenis. Bet ...
Net 89% didžiausių Lietuvos svetainių neatitinka Bendrojo duomenų apsaugos reglamento (BDAR), rodo lietuvių startuolio „TermsHub“ atliktas tyrimas. Galima drąsiai teigti, kad BDAR Lietuvoje vis dar nėra praktiškai įgyvendinamas, rašoma pranešime spaudai. Kokių veiksmų pasigendame?
Apie planus pristatyti ketvirtąją „Google Analytics“ versiją paskelbta dar 2020-aisiais. Vis dėlto pastebima, kad likus metams iki senosios versijos deaktyvavimo (2023 m. liepos 1 d.), nemaža dalis marketingo specialistų dar nespėjo deramai pasiruošti svarbiems pokyčiams. Apie „Google Analytics 4“ s...
Keli neseniai priimti Europos Sąjungos (ES) duomenų apsaugos institucijų sprendimai rodo, kad „Google Analytics“ naudojimas pažeidžia Bendrajį duomenų apsaugos reglamentą, Lietuvoje geriau žinomą trumpiniu BDAR. Šiuose sprendimuose teigiama, kad asmens duomenys, tokie kaip IP adresai, per slapukus s...
Kol didžiosios technologijų kompanijos, tokios kaip „Meta“ ar „Google“, telkiasi anapus Atlanto, Europos Sąjungoje toliau didėja susirūpinimas dėl duomenų apsaugos ir privatumo. Prieš kelias dienas Prancūzijos duomenų apsaugos agentūra CNIL priėmė sprendimą, kad naudojantis „Google Analytics“ įranki...
Šiais permainingais laikais, keitėsi didelė dalis rinkų, vienus pokyčiai paveikė teigiamai, kitus neigiamai. Įvairūs šaltiniai skelbia, kad elektroninė prekyba paaugo apie 30 proc. Tai yra natūralu, nes žmonės mažiau lankėsi parduotuvėse, daugiau sėdėjo namuose, todėl didesnė dalis atiteko elektroni...
Bet kuris komunikacijos procesą stebintis žmogus pripažins, jog gyvename informaciniame chaose, kai pačios įvairiausios žinutės mus atakuoja visur – lauko reklama, radijas, televizija, internetas, draugų ir kolegų patirtys. Ar įmanoma šioje nuolat permaišomoje mišrainėje sukurti tiksliai apskaičiuot...