Andrius Kontrimavičius

13 straipsnių

Technologijų plėtra, politiniai ir teisiniai pokyčiai, griežtėjantys duomenų apsaugos ir privatumo reglamentai – daug veiksnių metams bėgant keičia Lietuvos marketingo sektorių, o besikeičiantys vartotojų poreikiai ir elgesys bei auganti konkurencija didina marketingo svarbą ir įtaką versle. Prie ma...

Viktorija Juškauskaitė

Laisvai samdomų darbuotojų daugėja ir jie klientams gali pasiūlyti lankstesnes sąlygas, sako įmonės „Hungry Scout“ partneris ir strategas Justinas Jautžemis. Jo teigimu, pastarieji pasižymi ne tik išskirtiniu dėmesiu kompanijai, su kuria bendradarbiauja, bet ir mažesniais kaštais – tokiu atveju laim...

Lietuvos marketingo asociacija LiMA skelbia jau tradicija tampančius metų marketingo vadovo rinkimus – „Metų CMO“ renkamas penktą kartą. Rinkimuose kviečiami dalyvauti Lietuvoje veikiančių įmonių marketingo vadovai, kurie gali siūlyti savo kandidatūrą patys arba juos gali rekomenduoti įmonės vadovai...

Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacija (KOMAA) trečiadienį vykusiame visuotiniame narių susirinkime išrinko naujus valdybos narius bei aptarė reklamos industrijai aktualius klausimus.

Lietuvos marketingo asociacija (LiMA), vienijanti per 900 stipriausių šalies marketingo specialistų ir aktyviai prisidedanti prie verslo bei visuomenės pasitikėjimo šia sritimi, praėjusį šeštadienį, sausio 27 dieną, visuotinio narių suvažiavimo metu išrinko naują septynių narių valdybą. Naujoji vald...

Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos (KOMAA) gretas papildė du nauji nariai - kūrybinė reklamos agentūra „Clinic 212” ir skaitmeninė agentūra „digitouch!“.

Jūratė Žuolytė

Kaip šiais metais reikės pateikti informaciją interneto svetainėse, kad ji patrauktų vartotojo akį? Savo pastebėjimais Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) organizuotame seminare „Digital Marketing: Update`17” dalinosi skaitmeninės kūrybos agentūros „Digitouch!“ vadovas Andrius Kontrimavičius.