Kaip rašoma „Eurovaistinės“ pranešime spaudai, kokybišką ir saugų vaistinių preparatų vartojimą padės užtikrinti farmacijos specialisto konsultacija – darbo dienomis nuo 8 iki 18 val. su kiekvienu pirkėju telefonu susisieks kvalifikuotas „Eurovaistinės“ darbuotojas.

„Eurovaistinėje“ išskirtinį dėmesį teikiame paslaugų kokybei ir siekiame užtikrinti tinkamą ir saikingą vaistinių preparatų vartojimą, todėl vaistus internetu šiuo metu vieninteliai rinkoje parduodame tik po asmeninės farmacininko konsultacijos. Tikimės, kad tai įvertins ir mūsų klientai, o paslauga padės apsaugoti nuo netinkamo vaistų vartojimo ir vaistų suderinamumo problemų“, – sako „Eurovaistinės“ valdybos pirmininkė Ingrida Damulienė.

Kaip ir įprastoje vaistinėje, perkant internetu farmacijos specialistas užduos kelis klausimus apie tai, kokiu tikslu bus vartojami vaistai, kiek laiko negaluojama, kokie kiti preparatai vartojami.

„Glaudžiai dirbame su sveikatos priežiūros institucijomis, todėl užduodami klausimai parengti vadovaujantis geros vaistinių praktikos nuostatomis, kurios patvirtintos LR Sveikatos apsaugos ministerijos“ , – komentuoja I. Damulienė.

Jei teikiant farmacinę paslaugą paaiškės, kad pasirinkti vaistiniai preparatai netinka pirkėjo išvardintiems simptomams gydyti, iš užsakymo jie bus pašalinti, o konsultaciją teikiantis specialistas padės pasirinkti tinkamą alternatyvą. Siekiant užtikrinti, kad el. prekyba nebūtų piktnaudžiaujama, vienu metu galima įsigyti vienam gydymo kursui reikalingų vaistinių preparatų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (37)