Renginio metu, prieš oficialų parduotuvės atidarymą, svečiai turėjo galimybę susipažinti su nauja kolekcija, kuri bus prieinama visiems Lietuvos gyventojams nuo liepos 14 dienos.

Pirmieji su sportinių drabužių kolekcija turėjo galimybę susipažinti ŠaŠa stilistai Joringis Šatas ir Viktorija Šaulytė.

„Drabužiuose vyraujantis minimalizmas suteikia visai kolekcijai subtilumo ir iškirtinumo, o keli ryškūs akcentai tampa puikiu aksesuaru prie klasikinio sportinio stiliaus“, – teigia stilistai.

Sportinės aprangos gamintojai kelis sezonus sėkmingai numatė mados tendencijas ir tai, kokius sporto drabužius rinksis klientai.

„SS2017“ kolekcija išsiskiria plačia spalvų palete – nuo ramių pastelinių atspalvių pudros rausvos iki intensyvios raudonos. F4 sportinių drabužių AW2017/2018 kolekcijoje, kuri buvo pristatyta per Spaudos dieną, vyrauja elegantiško lengvojo kultūrizmo tendencija, kai ypatingas dėmesys skiriamas komfortui. Dominuoja sportinis minimalizmas – mini atspaudai, sezono hitas – veliūras. Tuo pačiu kolekcijoje yra labai daug besiūlių marškinėlių su lazeriu pjautu tinkleliu nugaroje.

Pirmosios parduotuvės Lietuvoje, ypač Vilniuje, atidarymas – labai svarbus „4F“ prekės ženklo žingsnis. Mes įsitikinę, kad naujus pirkėjus galėsime sudominti ne tik prieinamos kainos ir aukštos kokybės santykiu, bet ir stilingu dizainu. Pavyzdžiui, kurdami dabartinę drabužių kolekciją, stengėmės suteikti sportinei aprangai madingą išvaizdą bei naudojome blizgančius piešinius ir metalizuotus audinius. Mūsų fitneso aprangos diapazonas primena 8-ąjį 20 a. dešimtmetį gyvavusią madą ir pasižymi pasteliniais atspalviais, spalvų blokais ir raštais, primenančiais gyvūnų odą ar kailį. Be to, turime įvairių drabužių, skirtų dėvėti „po užsiėmimų“, kur švelnūs pasteliniai tonai kontrastuoja su tarsi išplautomis, nusidėvėjusiomis sritimis. Kai kurie mūsų drabužiai buvo įkvėpti gėlynų ir daugiabučių namų priemiesčiuose, todėl juose vyrauja džinsas, pilka betono spalva su blizgančiais vario spalvos elementais. Kolekcijai priklauso ir populiarūs 9-me 20 a. dešimtmetyje hip-hop stiliaus drabužiai, kur naudojama daug spaudinių. Kitaip tariant, pas mus kiekvienas galės surasti ką nors sau“, – teigė šio prekės ženklo atstovė Dara Sulgostowska.

2018 m. prekių ženklas bendradarbiaus su olimpiniais komitetais per Pjongčango žiemos olimpines žaidynes.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (30)