FIA informavo teisėjus, kad „Red Bull“, organizacijos nuomone, pažeidžia taisykles sumažindama variklio trauką viduriniame apsukų intervale. Be to, tvirtinama, kad taip sureguliuodama motorus komanda gauna ir aerodinaminę naudą.

Tai iš esmės reiškia FIA įtarimus „Red Bull“ sėkmingai naudojant išmetamąsias dujas difuzorių apipūtimui – praktiką, kurią „Formulės-1“ lenktynes reguliuojanti organizacija siekė pašalinti prieš šį sezoną.

Specialistų nuomone, mažesnę nei įprastą trauką viduriniame sūkių intervale sukuriantis variklis reiškia, kad akceleratoriaus sklendė atidaroma plačiau ne traukai sukurti, o išmetamųjų dujų srautui pagaminti, o šis vėliau panaudojamas ne pagal pagrindinę paskirtį – aerodinaminių elementų apipūtimui.

Teisėjai: „Red Bull“ taisyklių nepažeidė

Vokietijos GP lenktynių teisėjai nepritarė Tarptautinės automobilių federacijos (FIA) teiginiams, esą „Red Bull“ komandos automobiliai pažeidžia techninį reglamentą, ir nusprendė nesiimti jokių sankcijų prieš čempionus.

Arbitrai išnagrinėjo „Formulės-1“ lenktynes reguliuojančios organizacijos argumentus bei surinktą informaciją apie bolidų elektronikos veikimą ir išklausė komandos bei variklių gamintojo „Renault“ atstovus.

Vokietijos GP lenktynių teisėjai, kitaip nei FIA, nusprendė, kad „Red Bull“ automobiliuose esančių variklių reguliavimas nepažeidžia Techninio reglamento 5.5.3 straipsnio taip, kaip šis suformuluotas.

Primename, kad FIA informavo teisėjus, kad „Red Bull“ tariamai pažeidžia minėtą taisyklių straipsnį sumažindama variklio trauką viduriniame apsukų intervale. Be to, organizacija tvirtino, kad taip sureguliuodama motorus komanda gauna ir aerodinaminę naudą.

Specialistų nuomone, mažesnę nei įprastą trauką viduriniame sūkių intervale sukuriantis variklis reiškia, kad akceleratoriaus sklendė atidaroma plačiau ne traukai sukurti, o išmetamųjų dujų srautui pagaminti, o šis vėliau panaudojamas ne pagal pagrindinę paskirtį – aerodinaminių elementų apipūtimui.

„Formulės-1“ Techninio reglamento 5.5.3 straipsnyje teigiama: „Maksimali akceleratoriaus nuspaudimo pozicija turi atitikti variklio traukai, lygiai arba didesnei nei maksimali variklio trauka prie matuojamo variklio sukimosi greičio. Minimali akceleratoriaus nuspaudimo pozicija turi atitikti variklio trauką lygią ar mažesnę nei 0 Nm.“

Primename, kad Vokietijos GP kvalifikacijoje Sebastianas Vettelis užėmė antrąją vietą, o Markas Webberis – trečiąją.