„Renault“ motorų naudojimas „Toro Rosso“ būtų visiškai logiškas – tuos pačius variklius naudoja ir pagrindė „Red Bull“ ekipa, todėl būtų galima naudoti tas pačias pavarų dėžes ir KERS sistemas. Pirmąsias komanda šiuo metu gamina pati, o antrąsias perka iš variklius dabar jai tiekiančios „Ferrari“.

Galimas „Force India“ perėjimas nuo „Mercedes“ prie „Ferrari“ variklių – kol kas tik gandų lygyje. Tokio žingsnio priežastimi esą gali tapti mažesnė motoro, pavarų dėžės ir KERS įtaiso paketo – visos galios grandinės – kaina. Kita vertus, ekipa vieną vietą gali dedikuoti italų ekipos jaunųjų lenktynininkų vystymo interesams, pradėdama jau nuo Jules Bianchi priėmimo kitame sezone.

„Auto Motor und Sport“ pastebi, kad pokyčiai variklių naudotojų gretose nuo 2014 m. greičiausiai bus neišvengiami, nes įsigaliojus naujajam 1,6 l V6 turbo motorų standartui galios grandinės komplektų kainos išaugs nuo dabartinių 9-14 mln. iki 21 mln. eurų per metus.