Rekordinis etapų skaičius. 2024 metų „Formulės 1“ sezonas bus ilgiausias per visą 74 metų pasaulio čempionato istoriją. Nuo kovo iki gruodžio mėnesio bus surengtos 24 lenktynės, kurios vyks 21 skirtingoje šalyje. Iš viso bus aplankyti 5 žemynai – didžiausias lenktynių skaičius numatomas Europoje (10), Azijoje (7) bei Šiaurės Amerikoje (5), be to, etapai numatyti Lotynų Amerikoje (1) ir Australijoje (1).

Iki šiol ilgiausias sezonas užfiksuotas 2023 metais, kai įvyko 22 lenktynės. Šiemet po pertraukos F-1 čempionatas sugrįš į Kiniją, kurioje paskutinį kartą lenktynės vyko dar 2019 metais prieš Covid-19 pandemiją, bei į Imolą, kurioje praeito sezono Emilijos-Romanijos etapas buvo atšauktas dėl potvynių.

Įdomu tai, jog 2024 metų F-1 sezono lenktynių kalendorius buvo kuriamas siekiant grupuoti lenktynių etapus geografiškai, tokiu būdu mažinant kelionių atstumus ir kartu neigiamą F-1 poveikį aplinkai.

Vienas iš pagrindinių pasikeitimų susijęs su sukeistomis Japonijos ir Azerbaidžano „Grand Prix“ datomis – Japonijos GP, istoriškai vykdavęs rugsėjo mėnesį, šiemet įvyks balandį, o Azerbaidžano GP, tradiciškai rengiamas pavasarį, šiemet įvyks rugsėjį.

Lenktynės šeštadieniais. Pirmosios dvejos sezono lenktynės įvyks ne kaip įprasta sekmadienį, bet šeštadienio vakarą – kovo 2-ąją Bahreine ir kovo 9-ąją Saudo Arabijoje. Dėl kovo 10-ą prasidedančio Ramadano Saudo Arabijos GP buvo paankstintas viena diena į šeštadienio vakarą. Pagal F-1 taisykles, tarp lenktynių turi būti bent savaitės pertrauka, tad paankstinus Saudo Arabijos GP, pirmosios šių metų lenktynės Bahreine taip pat įvyks anksčiau.

Pasikeitęs sprinto formatas. Naujasis sezonas pristatys ir pasikeitusį sprinto formatą. 2023 metais tiek sprinto kvalifikacija, tiek lenktynės vykdavo šeštadieniais. Šiemet numatyta organizuoti treniruotes penktadieniais, o po jų įvyks sprinto kvalifikacija.

Šeštadieniais, pirmoje dienos pusėje, planuojamos sprinto lenktynės, po kurių tą pačią dieną įvyks pagrindinė kvalifikacija.