Pastarieji jau spėjo sulaukti nemažai kritikos. Daugiausia nepasitenkinimo kilo dėl naujų V6 turbo variklių skleidžiamo garso. Viešai savo nepasitenkinimą tuo buvo išsakęs čempiono titulą ginantis Sebastianas Vettelis. D. Coulthardo teigimu, kiti pilotai taip pat yra nepatenkinti šių metų automobiliais, tačiau apie tai viešai nekalba.

„Jie yra nepatenkinti“, – sakė buvęs F-1 pilotas D. Coulthardas.

„Rinkodaros atstovams tai patinka, kadangi tai sukuria jiems priežastį investuoti į F-1. Aš tai visiškai suprantu. Tačiau pilotai tikrai nesimėgauja šių metų automobiliais.“

„Rosbergas ir Hamiltonas galbūt yra labiau patenkinti, nes jie turi geresnį paketą nei visi kiti. Tačiau pasikalbėjus su jais asmeniškai jie neslepia, kad nėra itin patenkinti šių metų automobiliais.“

„Pamenu, kai dar būdamas vaikas buvau Silverstouno trasoje ir stovėjau „Stowe“ posūkyje. Pro mane pravažiavo Jeanas Alesi, kuris tuomet pilotavo „Ferrari“ automobilį su V12 varikliu. Garsas buvo nepakartojamas. Galėdavai girdėti jį atvažiuojantį iš toli ir žinodavai, kad tai „Ferrari“. Jis pravažiuodavo pro šalį ir tu likdavai sužavėtas.“

D. Coulthardo teigimu, jo visai nestebina tai, kad F-1 sirgaliai šiemet yra nepatenkinti naujų variklių skleidžiamu garsu.

„Dalis F-1 varžybų žavesio yra ta, jog atvykęs netoli trasos galėdavai girdėti važiuojančius automobilius. Absurdiška, jog mes mėgstama tokiu dalykus, kurie kenkia mūsų klausai. Bet mums nepatinka, kai žmona su mumis garsiai kalba.“

„Tačiau kalbant apie lenktynių automobilius ar muziką – mus žavi garsas. Jei „Rolling Stones“ grupė staiga nuspręstu surengti akustinį koncertą, susirinkusi publika liktų ne itin patenkinta. Tai tas pats su F-1. Teko girdėti, kad Monake šiemet lenktynes stebėjo 20 proc. mažiau žiūrovų. Sirgaliai reiškia savo nuomonę ir jie tikrai žino, ko nori.“