„Mes dar neturime variklių tiekėjo 2014-iesiems, iš dalies dėl to, kad vis dar neaiškūs tam tikri kaštų klausimai“, – šveicarų „Speed Week“ pareiškė „Sauber“ atstovai.

„Nepaisant to, jau ilgiau nei dešimt metų bendradarbiaujame su „Ferrari“, todėl nenuostabu, kad „Scuderia“ teikiame pirmenybę“.

Kalbama, kad nuo 2014 m. variklių tiekėją gali pakeisti dar mažiausiai dvi komandos. „Toro Rosso“ „Ferrari“ motorus, panašu, iškeis į „Renault“, o dabar „Mercedes“ agregatus naudojanti „Force India“ yra siejama būtent su „Ferrari“.

Naujo variklių tiekėjo greičiausiai teks ieškoti ir „Marussia“, šiuo metu naudojančiai „Cosworth“ motorus. Šio gamintojo tolimesnė ateitis „Formulėje-1“ – labai miglota.

Primename, kad nuo 2014 m. šioje autosporto klasėje įsigalios visiškai naujas 1,6 l V6 variklių su turbokompresoriais standartas. Tokie agregatai pakeis šiuo metu naudojamus 2,4 l V8 motorus.