Energinių gėrimų gamintoja po reglamento išaiškinimų šiemet jau ne kartą turėjo modifikuoti savo automobilius: atsisakyti skylių dugne, dvigubo poveikio stabdžių aušinimo sistemos, priekinės pakabos prošvaisos keitimo be įrankių galimybės ir traukos kontrolės sistemą primenančio variklio reguliavimo.

„Esmė tokia – po kiekvienos kvalifikacijos ir lenktynių paskelbiama rezultatų lentelė bei automobilių atitikimas taisyklėms. Visa kita – šūdmalystės“, – pažymėjo C. Horneris.

„Galų gale, tik FIA ir teisėjai gali nuspręsti, atitinka automobilis taisykles ar ne. Kiekvieną kartą, kai kitos komandos suabejodavo mūsų automobilio legalumu, jis visuomet atitikdavo taisykles. Kiekviena komanda, nuo HRT iki „Red Bull“, interpretuoja taisykles savaip, kitaip visi automobiliai atrodytų vienodai“.

„Dalis mūsų stiprybės slypi išradingume. Nemanau, kad turėtume būti kritikuojami už kūrybiškumą“.