Čempionato lyderis taip pat prasitarė, jog varžyboms artėjant prie pabaigos sustreikavo jo bolide sumontuota KERS sistema. Vis dėlto tai nesutrukdė vokiečiui iškovoti pergalės Nurburgringo (Vokietija) trasoje.

„Tai ne įtikėtina“, – po lenktynių sakė „Red Bull“ pilotas S. Vettelis.

„Esu labai, labai laimingas. Lenktynėms artėjant prie pabaigos Kimi spaudė kaip įmanydamas ir buvo visai arti. Aš taip pat spaudžiau kiekviename rate, išskyrus tuos, kuriuos nuvažiavom paskui saugos automobilį“.

„Mėgavausi šios dienos lenktynėmis ir jaučiau kaip artėja Kimi. Romainas taip pat buvo netoli. Tačiau mums pavyko atsilaikyti ir aš džiaugiuosi, jog lenktynės baigėsi po 60 ratų, o ne po 61-o ar 62-ų“.
Lewisas Hamiltonas

L. Hamiltonas nusivylęs pasirodymu lenktynėse

„Pole“ poziciją vakar iškovojęs, tačiau šiandien lenktynėse greičiu lyderiams negalėjęs prilygti Lewisas Hamiltonas neslėpė nusivylimo savo pasirodymų.

„Sunku patikėti, jog tiek užtrukau bandydamas aplenkti „Sauber“ bolidą“, – po varžybų kalbėjo „Mercedes“ pilotas.

„Buvo tikrai nelengva ir norėjau sužinoti ar Nico neturi panašių problemų, tokiu atveju būtų buvę kažkas negerai su mano vairavimo stiliumi arba bolido nustatymu. Tačiau paaiškėjo, kad taip nėra. Man nelabai patinka šios padangos. Tačiau kitiems su jomis sekasi gana gerai, reiškia mes turime labiau padirbėti“.

„Negaliu pasakyti nieko pozityvaus apie šias padangas“, – penktas šios dienos lenktynėse finišavęs sakė L. Hamiltonas.

„Nesuprantu kodėl mums taip sunkiai su jomis sekėsi. Tačiau komanda dirba sunkiai ir mes privalome labiau pasistengti“.
Kimi Raikkonenas

K. Raikkonenas: galėjome atlikti vienu sustojimu mažiau

Antras šios dienos lenktynėse finišavęs K. Raikkonenas mano, jog jam galbūt nereikėjo atlikti dar vieno sustojimo varžyboms artėjant prie pabaigos.

Iki finišo likus mažiau nei 20 ratų, savo paskutiniuosius sustojimus atliko Sebastianas Vettelis ir Romainas Grosjeanas. Tuo tarpu K. Raikkonenas liko trasoje ir pirmavo varžybose.

Vis dėlto iki lenktynių pabaigos likus 10 ratų, pasikeisti padangų pasuko ir suomis. Grįžęs į trasą sportininkas aplenkė savo komandos draugą R. Gorsjeaną, tačiau „Lotus“ pilotui pritrūko laiko pasivyti ir įveikti pergalę iškovojusį „Red Bull“ pilotą S. Vettelį.

„Galėjau trasoje išbūti ilgiau. Mums derėjo pagalvoti apie tai, jog galėjau važiuoti nestojęs iki lenktynių pabaigos“, – komentavo „Lotus“ pilotas K. Raikkonenas.

„Tačiau aš turėjau rimtų problemų su radijo ryšiu. Išskyrus du posūkius, aš girdėjau ką man sako komanda, tačiau jie negirdėjo manęs. Padangos tuomet dar buvo geros, tad galbūt mums reikėjo važiuoti iki galo ir daugiau nestoti“.

Suomis įsitikinęs, jog jei lenktynės būtų buvusios keliais ratais ilgesnės, ant aukščiausio apdovanojimų pakylos laiptelio galėjo užlipti kitas pilotas.

„Sunku pasakyti kas būtų nutikę per dar kelis ratus. Buvome gana greiti. Manau, jog būčiau jį aplenkęs. Darėme viską ką galėjome, bet nesugebėjome nugalėti. Tačiau komandai tai buvo geros lenktynės“.
Fernando Alonso

F. Alonso: iškovota ketvirta vieta - maksimumas

Ketvirtas šiandien finišo liniją Nurburgringo (Vokietija) trasoje kirtęs Fernadas Alonso pareiškė, jog tai buvo maksimalus rezultatas, kokį jam ir „Ferrari“ komandai pavyko pasiekti.

„Lenktynės buvo neblogos. Ketvirtoji vieta – maksimumas ką mums pavyko šiandien pasiekti“, – sakė italų komandos lyderis.

„Gana gerai pavyko įveikti visus 60 ratų, tačiau to nepakako, kad užliptume ant apdovanojimų pakylos“.

„Lotus“ šiandien buvo itin stipri. Mus nustebino kaip ilgai jų pilotai išsilaikė trasoje su minkštomis padangomis pirmoje lenktynių atkarpoje. Taktika, kurią pasirinkome vakar, ne visiškai pasiteisino. Praradome prizinę vietą per pirmus 20 ratų, kurių metu nebuvome pakankamai stiprūs“.