Tie trūkumai yra visose be išimties srityse – nuo darbo vėjo tunelyje iki automobilio projektavimo.

„Net nenoriu lįsti giliai aiškindamas, kokios tos visos mūsų problemos. Jos ne tik greitesnio automobilio kūrime – mums reikia iš pagrindų keisti metodologijas, kurias naudojame pasirinkimų, projektavimo ir gamybos procesuose, kad būtume konkurencingi tolimesnėje ateityje“, – dar Kinijos GP lenktynių savaitgalio metu teigė inžinierius.

„Dirbame visose srityse, ne tik prie to, ką atsivešime į Barseloną (Ispanijos GP – red. past.). Daug dirbame bandydami iš pagrindų pakeisti tai, kaip apskritai veikiame, kad tikrai galėtume žengti žingsnį į priekį ir kovoti su visais likusiais“.

„Didžiausias pajėgumo veiksnys, ką mūsų žmonės jau yra minėję anksčiau, yra aerodinamika. Šioje srityje turime šiek tiek problemų, kurias ir bandome išspręsti. Turime tobulėti visose srityse: nuo to, kaip apskritai valdomas vėjo tunelis, koks pačio vėjo tunelio tikslumas, iki dalių pasirinkimo naudojant simuliacijas procesų. Negalime nieko palikti taip, kaip yra“.

„Tiesą sakant, mes bandome peržiūrėti ir pakeisti mūsų naudojamas metodologijas visuose procesuose, įskaitant ir darbą projektavimo biure, kur vertinamos įvairios dalys, bandoma pagerinti jų patikimumą.“
Darbas vyksta absoliučiai visuose kompanijos skyriuose, bandant iš pagrindų pakeisti darbo metodologiją ir tuo pačiu bandant tiesiog pagerinti automobilį“.