Praėjusiais metais diskvalifikacijos už sukeltą avariją Belgijos trasoje susilaukė „Lotus“ pilotas Romainas Grosjeanas. Manoma, jog ne tik minėtoji avarija, bet ir kiti prancūzo veiksmai, kurių eigoje įvyko įvairūs incidentai, tik paskatino tarptautinę automobilių federaciją (FIA) greičiau įvesti baudos taškų sistemą „Formulėje-1“.

Už sukeltą avariją bei grėsmę kito piloto saugumui, sportininkui bus skiriami trys baudos taškai.

„Kitais metais F-1 bus įvesta baudos taškų sistema. Jei sportininkas surinks 12 baudos taškų, jam bus draudžiama dalyvauti kitose lenktynėse. Baudos taškai galios 12 mėnesių. Skiriamų baudos taškų kiekis, priklausomai nuo sukelto incidento, svyruos nuo 1 iki 3“, – rašome federacijos pranešime.

FIA taip pat patikslino kaip turės elgtis pilotas, kuris išvažiavęs už trasos ribų nesąžiningai įgis pranašumą prieš varžovą.

Kitos reglamento pataisos:

*„Mercedes“ leista 2014 m. tiekti variklius keturioms ekipoms: „Mercedes“, „McLaren“, „Williams“ ir „Force India“.

*Visi komandos personalo nariai, dirbantys prie automobiliio sustojimo metu, privalės dėvėti galvos apsaugą.

*Per pirmas 30 laisvųjų treniruočių minučių kiekvienam pilotui bus skiriama po papildomą padangų komplektą.

*Per visą sezoną vienas pilotas galės panaudoti tik 5 variklius. Dėl turbokompresoriaus, motoro generatoriaus, energijos kaupimo šaltinio pakeitimo bus skirta 10 starto pozicijų bauda. Pilnai pakeitus automobilio jėgainę, sportininkas privalės startuoti iš techninės aptarnavimo zonos.

*2014-2020 m. laikotarpiui bus galima homologuoti tik vieną variklį.

*Vieną pavarų dėžę bus privaloma naudoti šešis etapus iš eilės.

*Greitis techninio aptarnavimo zonoje bus ribojamas iki 80 km/h. Iki šiol laisvųjų treniruočių ir kvalifikacinių važiavimų metu sportininkams techninio aptarnavimo zonoje buvo leidžiama važiuoti maksimaliu 60 km/h greičiu, o lenktynėse – 100 km/h. Išimtis buvo taikoma Monako GP metu.