„Svarbiausias dalykas, kurį svarsčiau apsispręsdamas pasitraukti iš komandos vadovo pareigų, buvo siekis tai padaryti geriausiu laiku ekipai ir jos sėkmei ateityje“, – oficialiame pranešime teigė R. Brawnas, darbą baigsiantis paskutinę šių metų dieną. - Pereinamojo laikotarpio procesas, kurį įgyvendinome šiemet, reiškia, kad dabar esame pasiruošę perleisti mano dabartines atsakomybes naujai lyderių komandai, sudarytai iš Toto ir Paddy“.

Mercedes-Benz“ daug investavo tiek į žmones, tiek infrastrauktūrą Brackley (komandos bazėje – red. past.) ir Brixworthe („Mercedes“ variklių padalinyje). Iš šių dviejų padalinių sudarytos vieningos komandos dėka ekipa yra puikiai pasiruošusi sėkmei 2014-aisiais. Didžiuojuosi padėjęs pagrindus būsimai sėkmei.“

„2014-i žymi naujos eros sporte pradžią. Nusprendėme, kad dabar tinkamas metas pradėti naują erą ir komandos vadovybėje bei užtikrinti maksimalų organizacijos konkurencingumą ateinantiems metams“.

Komandos valdybos pirmininkas Niki Lauda pažymėjo, kad buvo dedamos pastangos išlaikyti R. Brawną komandoje kitame vaidmenyje, tačiau britas nusprendė pasitraukti.

„Daug diskutavome su Rossu apie tai, kaip jis galėtų tęsti darbą komandoje, tačiau esmė ta, kad negali sulaikyti apsisprendusio permainoms“, – teigė austras. - Rossas nusprendė, kad dabar tinkamas laikas perduoti vadžias Toto ir Paddy, ir mes gerbiame šį sprendimą. Toto ir Paddy yra tinkami žmonės vesti komandą 2014-aisiais ir vėliau“.

T. Wolffas, skelbiama, vadovaus komandos politinei ir verslo pusėms, o P. Lowe rūpinsis sporto ir technikos reikalais. Pirmasis taip pat eis ir „Mercedes“ veiklos autosporte vadovo pareigas.

Ką toliau veiks R. Brawnas, kol kas nėra aišku. Realiausiai vertinamos brito galimybės vadovauti į F-1 2015 metais sugrįšiančios „Honda“ variklių programai arba dirbti Tarptautinėje automobilių federacijoje (FIA). Specialistas siejamas ir su „McLaren“ bei, ypač pastaruoju metu, „Ferrari“ komandomis.

58-erių metų amžiaus R. Brawnas „Mercedes“ komandai vadovavo nuo 2008 m., kai ši dar buvo žinoma „Honda“ vardu. Gamintojui tų pačių metų pabaigoje nusprendus pasitraukti iš F-1, specialistas su kitais vadovais įsigijo ekipą, kuri po metų iškovojo pasaulio čempionų vardus.

Anksčiau, 1991–1996 metais R. Brawnas dirbo „Benetton“ (dabar „Lotus“) komandos technikos direktoriumi, o 1997–2006 meatais ėjo analogiškas pareigas „Ferrari“ ekipoje. Britas lydėjo beveik visą Michaelio Schumacherio karjerą ir kartu džiaugėsi vokiečio pelnytais septyniais čempiono titulais.