„Lenktynių metu pilotai pavaras keičia daugiau nei 4500 kartų”, – artėjant varžybų Monte Karle savaitgaliui pasakojo vokietis.

„Tai yra neįtikėtinai sudėtinga bei naudinga (patirtis – red. past) pilotams. Monake, daugiau nei bet kurioje kitoje trasoje, lemia lenktynininko sugebėjimai, ypatingai viename kvalifikacijos rate. Penki skirtingi etapų nugalėtojai iš skirtingų komandų per penkerias šio sezono lenktynes – jaudinantis ir nenuspėjamas pirmasis 2012-ų sezono ketvirtis“.

„Nepaisant visų kalbų apie nenuspėjamus šio sezono komandų pasirodymus, yra ir keletas aiškių faktų: trejose iš penkerių lenktynių, įskaitant ir Nico (Rosbergo, „Mercedes“ piloto) pergalę Kinijos GP, nugalėjo pilotas, startavęs iš „pole“ pozicijos. Be to, penki pilotai, įveikę visus (šio sezono – red. past.) lenktynių ratus, yra bendrosios įskaitos septintuke.
„Geras greitis kvalifikacijoje davė naudos kiekvienose varžybose, o nuoseklus finišo pasiekimas lenktynėse 2012-ais, atrodo, tapo dar svarbesnis”.