„Iškart po incidento lenktynininkas buvo skubiai pristatytas į trasos medicinos punktą, kur jam buvo suteikta skubi pagalbą, o po to, remiantis standartine tokių įvykių procedūra, pilotui prieš jo įkėlimą į sraigtasparnį, buvo suleisti specialūs nuskausminamieji vaistai. Po to jis buvo nuskraidintas į ligoninę. Ligoninėje jam buvo atlikti visi būtini tyrimai, įskaitant ir kompiuterinę tomografiją. Visi tyrimų rezultatai yra geri, gydytojai jokių pastabų neturėjo.

Siekiant užtikrinti garsaus piloto privatų gyvenimą ir būtiną jam ramybę, reikalingą sveikatos atstatymui, F. Alonso kol kas lieka ligoninėje ir bus toliau stebimas tol, kol nustos veikti vakar suleisti labai stiprūs nuskausminamieji vaistai.

Komanda jam nori suteikti visas sąlygas greitai ir kokybiškai atsistatyti ir artimiausiu metu nuspręsime, ar Fernando galės dalyvauti šią savaitę Barselonoje vykstančiuose bandymuose.

Per pastarąsias 24 valandas „McLaren“ komanda atliko detalų incidento ir automobilio būklės po avarijos tyrimą, išanalizavo visus telemetrijos duomenis, kad būtų surasta avarijos priežastis. Net ir tokioje ankstyvoje tyrimo stadijoje jau galima padaryti nenuginčijimas išvadas.

F. Alonso mašina labai plačiai įvažiavo į trečią posūkį ir užkabino dirbtinę žolę, kuri yra paklota už trasos ribų. Dėl staiga sumažėjusio greičio automobilis prarado stabilumą, nukrypo į vidinę trasos pusę, kur sukibimas su asfaltu pagerėjo ir trenkėsi į betoninę sieną. Pagal komandos turimą informaciją, avarija taip pat buvo gūsingo vėjo pasekmė, kuris trukdė ir daugeliui kitų lenktynininkų, pavyzdžiui, Carlos Sainzui jaunesniajam.

Komanda kategoriškai neigia tai, kad avarijos priežastimi galėjo būti koks nors mechaninis gedimas. Mes patvirtiname, kad nebuvo užregistruotas bet koks mašinos aerodinamikos prispaudžiamosios galios praradimas. Taip pat pranešame, jog nebuvo jokių problemų su ERS nei prieš incidentą, nei po jo. Šis pareiškimas paneigia ir gandą apie tai, kad pilotas galėjo trumpam prarasti sąmonę dėl to, nes jį nutrenkė elektros srovė. Pagal mūsų duomenis aiškiai matyti, kad jis įjungė žemesnę pavarą ir pilnai spaudė akseleratoriaus pedalą iki pat susidūrimo momento, ko neįmanoma daryti, jeigu esi be sąmonės.

Pagal mūsų duomenis, Fernando automobilis į betono atitvarą iš pradžių trenkėsi priekiniu dešiniu ratu, o po to – dešiniu galiniu. Stiprus šoninis smūgis lėmė, kad buvo sulaužyta mašinos pakaba. Po pirmo smūgio automobilis slydo palei betoninę sieną apie 15 sekundžių ir po to sustojo. Visi keturi ratai avarijos metu liko pritvirtinti prie automobilio, saugumo struktūros elementai, esantys tarp priekinių ir galinių ratų, nebuvo suardyti.

Komanda linki F. Alonso kuo greičiau atsistatyti ir pranešime bet kokią kitą informaciją šia tema, jeigu ji atsiras.“

Daugiau F-1 naujienų skaitykite čia.