J. Nealo teigimu, 2015 metais „Honda“ bus tam pasiruošusi, tad „McLaren“ greičiausiai nebus vienintelė japonų klientė.

„Apie tai reiktų tiesiogiai kalbėtis su „Honda“ atstovais. Kiekvienas gamintojas ateinantis į F-1 žino, jog jei bus išreikštas noras, jie turi būti pasiruošę tiekti variklius daugiau nei vienai komandai“, – sakė „McLaren“ specialistas.

„Neturime jokių iliuzijų. Reikia atlikti daug darbo, kad tinkamai pasiruoštume 2015 metams. Jei „Honda“ sulauks kreipimosi iš Bernie arba FIA, variklių gamintojas bus pasiruošęs. Mes neturime išskirtinės sutarties“.

Naujos kartos variklius F-1 ekipoms kitąmet tieks „Ferrari“, „Renault“ ir „Mercedes“. Tuo tarpu „Honda“ turės papildomus metus laiko tinkamai pasiruošti savo sugrįžimui į „Formulę-1“. Tačiau J. Nealas nežiūri į tai, kaip į japonų pranašumą prieš varžovus.

„Jei debiutas įvyktų po 3-4 metų, tada galėtume kalbėti apie pranašumą. Juk negalime žinoti kas per tą laiką nutiks su technologijomis“.

J. Nealas taip pat atskleidė, jog „McLaren“ neturi planų jau kitąmet trasoje išbandyti „Honda“ variklį su savo automobiliu.

„Kol kas tokių planų neturime. Egzistuoja tam tikri apribojimai“.