Siekiant panaikinti praktiką panaudoti išmetamąsias dujas automobilio aerodinamikai pagerinti, šių metų „Formulės-1“ taisyklėse buvo griežtai reglamentuotos išmetamųjų vamzdžių angų pozicijos ir nukreipimo kampas.

„McLaren“ sukūrė sprendimą, kuris nepažeidžia galiojančių taisyklių, tačiau ir toliau sudaro galimybes apipūsti difuzorių. Specialistų teigimu, komandos inžinieriai naudojasi Koanda efektu, kuris paaiškina dujų srautų užlinkimą pagal arti esančių paviršių formą.

Ekipos sistema paremta už išmetamųjų vamzdžių kėbule esančiu loveliu ir specialiais suapvalintais išsikišimais. Aiškinama, kad išmestos dujos keliauja virš lovelio, po to užlinksta aplink specialiai suformuotas kėbulo formas ir nukeliauja žemyn, į difuzorių, jį apipučia ir sukuria papildomą automobilį prispaudžiančią jėgą.

Kuo automobilis važiuoja lėčiau, tuo efektas didesnis. Esanti didesniam greičiui, dujos užlinksta mažiau ir difuzorius apipučiamas mažesniu srautu. Sukuriamai jėgai įtakos turi ir variklio darbo greitis bei daug kitų faktorių.

Specialistų teigimu, „McLaren“ pasirinktas sprendimas yra labai sudėtingas ir sunkiai suvaldomas, kaip praėjusiais metais „Renault“ išrasti į priekį išvedami išmetamieji vamzdžiai. „Red Bull“ kelias apipūsti galinio sparno elementus, tvirtinama, gali būti paprastesnis ir pastovesnis sprendimas.