Šią savaitę „Pirelli“ oficialiai paskelbė, jog į Kanadą atvykusios F-1 ekipos jau gaus pakoreguotos konstrukcijos padangas. Taip italai tikisi sumažinti sustojimų skaičių lenktynių metu.

Manoma, jog tokie pokyčiai bus naudingi tokioms komandoms, kaip „Red Bull“ ir „Mercedes“. Pastarosioms kol kas sunkiai sekasi tinkamai panaudoti „Pirelli“ padangas.

„Nėra daug čempionatų kur sezonui tik įsibėgėjus nusprendžiama pakoreguoti vieną iš pagrindinių ingredientų“, – sakė „Lotus“ ekipos vadovas.

„Pabandykite tai įsivaizduoti. Futbolo komanda negali bėgti greičiau už savo varžove, nes kažkas pertraukos metu nusprendė pakeisti aikštės matmenis. Kai kurie pokyčiai, kurie mūsų laukia, tikrai nuvilia. Tikiuosi, kad jie nebus per daug ekstremalūs. Akivaizdu, jog pajutusi tam tikrų komandų spaudimą „Pirelli“ atsidūrė sudėtingoje situacijoje“.

E. Boullier teigimu, pakitus „Pirelli“ padangoms, gali nukentėti F-1 komandos, kurios iki šiol neturėjo rimtų problemų su italų produkcija.

„Praėjusiais metais, kai pradėjome kurti 2013 m. automobilį, kiekviena komanda gavo iš „Pirelli“ informacijos ir visi stengėsi kaip įmanydami sukurti tokią važiuoklę, kuri kuo geriau išnaudotų padangų charakteristikas“.

„Kiekvienais metais vienos komandos sukuria geresnius automobilius nei kitos. Vieni pilotai geriau adaptuojasi nei kiti. Nuvilia tai, jog automobilį kūrėme pagal mums suteiktą informaciją apie padangas, tačiau dabar sužinome, jog sezonui įpusėjus jos bus kitokios“.

E. Boullier pabrėžė, jog jo vadovaujama ekipa darys viską, kad ir likusiose sezono lenktynėse išliktų stipri.

„Turime komandą, kurioje dirbą talentingi dizaineriai ir inžinieriai. Jie dirbs dvigubai sunkiau tam, kad kuo geriau prisitaikytumėme prie pokyčių, kurie mūsų laukia“.