„Be abejo, aš apgailestauju, nes vaikinams dabar teks kiek daugiau padirbėti. Iki tol viskas klojosi palankiai, ir galėjau pasiekti gerų rato įveikimo laikų“, - po treniruočių apgailestavo L. Hamiltonas.

„Padariau labai mažą klaidą stabdydamas prieš „Ste Devote“, o padangos dar nebuvo įgavusios pakankamai sukibimo, tad padariau mažą klaidelę. Bolido galas ėmė šiek tiek slysti ir to užteko – Monake vietos klysti nėra“, - prisiminė avariją lenktynininkas.

„McLaren“ vadovas Ronas Dennisas teisino debiutantą noru atsigriebti už prarastą laiką pirmosios treniruočių dalies metu, mat šiam teko įveikti mažiau ratų nei planuota dėl starterio gedimo.

„Dėl šios situacijos jis šįryt negalėjo išbandyti alternatyvios rūšies padangų“, - teigė R. Dennisas.

„Manau, kad kažkur galvoje jam buvo užsifiksavę, kad jis dar turi išbandyti du alternatyvios rūšies padangų komplektus, todėl jis ėmė važiuoti kiek per entuziastingai, įvažiavo į posūkį kiek greičiau nei pirmojo rato tomis padangomis metu, ir patyrė šiokį tokį nuotykį“, - aiškino „McLaren“ vadovas.

„Geriau jau neturėčiau sudaužyto bolido, tačiau tokiomis sąlygomis esame visai patenkinti jo indėliu. Jis vis tiek nusipelno šiokio tokio pagyrimo“, - pridūrė jis.

Bendrai pirmosiose ir antrosiose Monako GP ketvirtadienio treniruotėse L. Hamiltonas įveikė 33 ratus, kai tuo tarpu jo komandos draugas Fernando Alonso, buvęs greičiausiu abiejuose važiavimuose, įveikė net 73 ratus.

Daugiau informacijos ieškokite .">