Nepaisant priešsezoninių bandymų pabaigoje kilusių technikos problemų, „Red Bull“ komandos vadovas Christianas Horneris pasiruošimą artėjančiam čempionatui įvertino geriau negu pernykštes treniruotes.
Sebastianas Vettelis
© AFP/Scanpix

Nors Sebastianas Vettelis dėl pavarų dėžės gedimo paskutinę bandymų dieną nuvažiavo tik 23 ratus ir nespėjo išsamiai išmėginti stambaus atnaujinimų paketo, ekipos atstovas priminė, kad pernai ši turėjo gerokai didesnių problemų su Kinetinės energijos rekuperacijos sistema (KERS).

„Nuoširdžiai kalbant, ši žiema mums buvo visai nebloga. Mes intensyviai dirbome pirmojoje bandymų sesijoje. Uždėjome varneles ant daugelio suplanuotų langelių“, – pareiškė C. Horneris.

„Bandymai tokie jau yra – viešas savo purvinų skudurų skalbimas. Manau, kad viskas susiklostė konstruktyviai. Prisiminus, kas buvo prieš 12 mėnesių, kai turėjome daug problemų dėl KERS, manau, kad šios žiemos bandymus galima vertinti teigiamai“, – sakė „Red Bull“ komandos vadovas.

„Nemanau, kad kas nors labai skiriasi nuo praėjusių dvejų metų. Pernai tikrai buvo sunkiau, nes KERS buvo didesnė problema ir viskas baigėsi tuo, kad jos pirmosiose lenktynėse nenaudojome, tačiau praėjus 12 mėnesių, šiemet, KERS jau beveik net neminima“, – pažymėjo jis.

C. Horneris atsisakė vertinti bendrą „Formulės-1“ rikiuotės eilės tvarką ir teigė, kad ši paaiškės tik pirmojo lenktynių savaitgalio Australijoje metu.

„Taip sunku pasakyti... Bandėme koncentruotis į savo programą, pažinti padangas ir pažinti automobilį. Kokia bus sezono pradžios rikiuotė, pamatysime po dviejų savaičių. Be jokių abejonių, padėtis svyruos, nes visą sezoną tikrai vyks technikos tobulinimo lenktynės“, – kalbėjo britas.

„Nors ant popieriaus gali atrodyti, kad mes pernai visiškai dominavome, akivaizdu, kad pernai ne kartą vyko nebloga kova, net pirmosiose lenktynės su „McLaren“. Taigi, sunku pasakyti. Kol neatvykome į pirmąsias lenktynes, neįmanoma pasakyti, kokia visų situacija“.

„Tikimės būti konkurencingi. Manau, kad abu mūsų lenktynininkas yra geros formos. Nepaisant to, niekada negali nuvertinti „Ferrari“, „McLaren“ ir „Mercedes“, – pridūrė jis.

Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Top naujienos

Orai: sniegas neskubės tirpti, grįš šaltis (13)

Panašu, jog šalyje pagaliau įsitvirtins tikra žiema, su sniegu pasipuošusiomis apylinkėmis. Nors...

SEB paskelbė naujus įkainius – kai kas brangs dukart (444)

Kaip ir kiti komerciniai bankai, SEB bankas pranešė kad netrukus didins dalies paslaugų...

Vienuoliktasis Dakaro etapas: Žalą buvo ištikęs krachas, greičiausias – Juknevičius (443)

Vienuoliktajame jubiliejinio 40-ojo Dakaro ralio etape sportininkams trečiadienį reikėjo iš Beleno...

Lietuvio įspūdžiai iš audringiausio Hamburgo rajono: radau viską, nuo ko valdžia saugo mūsų šalies žmones (439)

Įsijautęs į nuo alkoholio, prostitucijos, rūkalų ir marihuanos išvalytos Lietuvos įvaizdį...

Avangarde finišavęs Juknevičius: labai gaila Vaido (6)

Vienuoliktasis Dakaro etapas vieniems Lietuvos sportininkams buvo sėkmingas, kitiems labai skaudus....

Šeškus tiki LiAngelo ateitimi: jam reikia pradėti mąstyti europietiškai Jasilionis prisipažino pasinaudojęs Ballų silpnybėmis (13)

Edvinas Šeškus praleido rungtynes dėl kelio skausmų, todėl jo tėvas ir vyriausiasis...

Kaip mylimajam pasakyti, kad vienas jo sekso judesys jums visai nepatinka? (39)

Kiekvieną mėnesį „Women`s Health“ svetainė su trimis „Men`s Health“ atstovais analizuoja...

Vasario 16-ąją bus leista valgyti mėsą (406)

Vasario 16-oji – Lietuvos valstybės atkūrimo 100-metis – šįmet sutampa su pirmuoju gavėnios...

Jauna moteris dėl tampono neteko ir antros kojos (33)

Amerikietei manekenei, kuri dėl higieninio tampono sukelto toksinio šoko sindromo neteko dešinės...

Mokslininkai aptiko dar vieną vyrų ir moterų skirtumą: kas susijaudinus darosi jų galvose? (14)

Tai, kad moterys ir vyrai yra labai skirtingi, žino visi. Evoliucija ir per tūkstantmečius...