„Šaunu matyti į F-1 pasaulį įžengiančią „Smirnoff“, – sakė „Force India“ komandos savininkas Vijay Mallya.

„Tai išskirtinis ir tarptautinis ženklas, kurį mielai priimame į „Force India“ šeimą. „Smirnoff“ – idealus prekės ženklas, padėsiantis atšvęsti geriausias mūsų komandos akimirkas.“

„Smirnoff“ atstovų teigimu, su lyderiais šiemet kovojanti „Force India“ yra ideali komanda naujai partnerystei.

„Mums patinka „Force India“ istorija. Ši komanda puikiai demonstruoja tai, ką galima pasiekti su turimu biudžetu“, – kalbėjo „Smirnoff“ prekės ženklo direktorius Mattas Bruhnas.

„Mes džiaugiamės galėdami jiems padėti pritraukti sirgalius arčiau šio sporto ir veiksmo.“

„Smirnoff“ šiemet tapo antrąją alkoholinių gėrimų gamintoja, nusprendusi remti vieną iš F-1 ekipų. Dar prieš sezono prandžią „Williams“ komanda paskelbė apie pasirašytą rėmimo sutartį su „Martini“.