„Williams“ specialistas Robas Smedley skundėsi, kad meksikietis tęsė lenktynes nepaisant to, jog turėjo problemų su stabdžiais.

Tačiau paties S. Perezo teigimu, vienintelė problema, kuri jį kamavo lenktynių pabaigoje buvo stipriai nusidėvėjusios padangos.

„Gaila, kad praradome tokį gerą rezultatą ne dėl savo kaltės“, – kalbėjo „Force India“ pilotas S. Perezas. - Važiavau ta pačia trajektorija kaip ir ankstesniuose ratuose. Tada į mano automobilio galą atsitrenkė F. Massa. Kairėje pusėje buvo daug laisvos vietos švariam lenkimui atlikti. Nesuprantu kodėl jam reikėjo važiuoti taip arti manęs.“

„Ne kartą peržiūrėjau incidento pakartojimus. Negalėjau nepastebėti kaip Felipe pasuko į mano pusę prieš atsitrenkdamas į mane. Galbūt jis paskutinę akimirką persigalvojo ir nusprendė grįžti į lenktynininę trajektoriją. Toks jo sprendimas mums kainavo daug taškų.“

„Nesu patenkintas komentarais, jog turėjome anksčiau pasitraukti iš lenktynių. Automobilis didelių problemų neturėjo. Tą demonstravome iki to momento, kai į mus atsitrenkė. Kiti buvo prastesnėje situacijoje nei mes ir jie baigė lenktynes be didelių problemų. Jei kažkas mano, jog turėdamas rimtų problemų gali ilgą laiką už savęs išlaikyti abu „Red Bull“ bolidus, labai klysta“.

Savo sportininko stojo ginti „Force India“ ekipa, dėl Kanados GP metu įvykusios avarijos kaltindama F. Massą.

„Pažvelkite į posūkį ir stebėkite, kaip Felipe Massa pasuka į S. Perezo pusę. Jis važiuoja vidine trajektorija, bando lenkti ir staiga tuo metu pagalvoja: „Š***! Negalėsiu jo aplenkti pirmame posūkyje. Reikia grįžti atgal į lenktynininę trajektoriją. Būtent tada jis ir atsitrenkė į S. Perezą“, – pasakojo „Force India“ specialistas Otmaras Szafnaueris. - Kiek lenkimų važiuojant vidine trajektorija buvo atlikta pirmame posūkyje? Aš galiu jums pasakyti – nulis! Kodėl? Todėl, kad ten negali taip aplenkti varžovo“.