Sprendimas riboti radijo pokalbius buvo priimtas Singapūro GP etapo išvakarėse, bet po ilgų konsultacijų su komandomis, šis draudimas buvo sušvelnintas – iškilo keblumų jį įgyvendinant per tokį trumpą laiką. Buvo teigiama, kad radijo ryšio ribojimai įsigalios nuo 2015 metų, bet remiantis FIA pranešimu, Strateginė grupė nutarė, kad ribojimai ir šiemet bus tik tokie, kokie buvo praėjusiame sezone.

„Strateginė grupė, kuri apsvarstė radijo ryšio ribojimus su pilotu, mano, kad buvo surastas teisingas balansas ir tik tam tikros atskiros frazės gali būti laikomos pagalba pilotui lenktynių metu, – pareiškė FIA atstovai. – Tokiu būdu, bus uždrausti tik tie pranešimai, kurie yra nurodyti Techninio reglamento direktyvoje TD/041-14, paskelbti praėjusiais metais. Antra vertus, prieš prasidedant naujam sezonui, mes turime teisę peržiūrėti direktyvą ir ją papildyti dar keliais punktais“.

Remiantis minėta technine direktyva, komanda lenktynininkui per radiją arba signalinių lentelių parodymo būdu neturi teisės pranešti šios informacijos:

- Trajektorijos pasirinkimas
- Kelkraščių įveikimo būdas
- Reguliavimo pasirinkimas atskiruose posūkiuose
- Laiko lyginimas sektoriuje su kitu pilotu
- Greičio lyginimas posūkiuose su kitu pilotu
- Pavaros pasirinkimas lyginant su kitu pilotu
- Stabdžių balanso lyginimas su kitu pilotu
- Akseleratoriaus pedalo padėties lyginimas su kitu pilotu
- Pavaros pasirinkimas
- Stabdymo taško pasirinkimas
- Stabdymo intensyvumo lyginimas su kitu pilotu
- Stabdymo intensyvumas ir jo galia
- Automobilio stabilumas stabdant
- Stabdžių balansas
- DRS naudojimas lyginant su kitu pilotu
- Sistemų, padedančių lenkti, panaudojimas
- Pilotavimo technika.

Daugiau F-1 naujienų skaitykite čia.