Italų variklius šiuo metu naudoja pagrindinė „Ferrari“, „Sauber“ bei „Toro Rosso“ ekipos. Pastarosios dvi dar nėra pratęsusios bendradarbiavimo sutarčių – pirmoji tvirtina pirmenybę teiksianti „Scuderia“ ruošiamai technikai, o antroji neslepia ketinanti pereiti prie „Renault“ motorų.

„Ferrari“ variklių padalinio vadovas Luca Marmorini pripažino, kad klientų kiekis svarbus tiek baigiant kurti naujuosius 1,6 l V6 turbovariklius, tiek juos vėliau tobulinant.

„Klientės yra labai svarbios variklių tiekėjui. Visų pirma, galime išmėginti daugiau variklių. Negalėdami bandyti sezono metu, mes taip surenkame gerokai daugiau duomenų“, – pažymėjo specialistas.

„Be to, svarbu, kad būtų kitų bolidų su tais pačiais varikliais ir demonstruojančiais gerą tempą – jie tarnauja kaip atskaitos taškai. Taigi, „Ferrari“ yra tikrai pasišventusi savo klientėms tiekti gerus variklius“.

„Nežinau, ar „Toro Rosso“ tęs bendradarbiavimą su mumis ir kitais metais. Mes vis dar puikiai su jais dirbame. Jų indėlis į „Ferrari“ variklių tobulinimą svarbus, tačiau manau, kad ir mes jiems suteikiame konkurencingus motorus“.

„Ferrari“ klientų gretose „Toro Rosso“ kitais metais gali pakeisti „Force India“ komanda. Niekam ne paslaptis, kad ši ekipa, šiuo metu naudojanti „Mercedes“ motorus, derasi dėl perėjimo prie itališkų variklių, o kartu į kol kas laisvą lenktynininko vietą gali priimti „Scuderia“ jaunųjų pilotų tobulinimo programos atstovą Jules Bianchi.