Minėtasis L. di Montezemolo jau ne pirmą kartą šiemet išreiškė savo nepasitenkinimą situaciją F-1 ir naujomis taisyklėmis. Italas neslėpė susidomėjimo garsiosiomis 24 val. lenktynėmis Le Mane, tačiau tuo pačiu pridūrė, kad „Ferrari“ negalėtų varžytis dviejuose, WEC ir F-1, čempionatuose.

Formulė-1“ nėra tokia, kokia turėtų būti. Ji nebėra patraukli, kadangi FIA pamiršo, jog žmonės žiūri lenktynes dėl jaudulio ir azarto. Niekas nežiūri lenktynių dėl to, kad pamatytų kaip viskas yra taupoma“, – leidiniui „Wall St Journal“ sakė „Ferrari“ prezidentas L. di Montezemolo.

Žmonės žiūri lenktynes dėl pramogos. Niekas nenori matyti kaip pilotas taupo degalus ar padangas. Jie nori matyti kaip sportininkai spaudžia nuo čia iki ten. Taip, tai sportas, bet tuo pačiu ir šou. Dabar taisyklės tokios, jog net negalime prisiliesti prie savo variklio.“

Po tokių L. di Montezemolo žodžių imta kalbėti apie tai, jog „Ferrari“ gali pasitraukti iš F-1 ir galbūt pereiti į Pasaulio ištvermės varžybų čempionatą (WEC), kur italai lenktyniautų stipriausioje klasėje – LMP1.
Vis dėlto „Ferrari“ suskubo paneigti tokias spekuliacijas teigdama, kad komanda nesiruošia trauktis iš F-1.

„Nors ir buvo išreikštas potraukis 24 val. lenktynėms Le Mane, L. di Montezemolos žodžiai apie tai, jog F-1 privalo plėtotis ir keistis, buvo žiniasklaidos išpūsti“, – teigiama „Ferrari“ pranešime.

„Sakyti, jog po 2020 m. „Ferrari“ gali pasitraukti iš F-1 ir sutelkti visą savo dėmesį ties Le Mano lenktynėmis peržengia tam tikras ribas. Žinoma, niekas negali sulaikyti „Ferrari“ nuo dalyvavimo dviejuose čempionatuose. Tačiau dabar tai yra nieko daugiau, kaip tik spekuliacijos.“

Susitarusi su F-1 vadovu Bernie Ecclestone‘u dėl didesnių piniginių išmokų, bei pasirašiusi sutartį, „Ferrari“ įsipareigojo dalyvauti „Formulės-1“ čempionate iki 2020 m. sezono pabaigos.

Įvertinus dabartinę situaciją čempionate ir tai, jog didžiosios ekipos neskuba mažinti išlaidavimo F-1, didįjį sportą greičiau paliks kelios mažosios ekipos, bet ne „Ferrari“.