„Esu visai patenkintas pirma diena. Galiu pasakyti, kad pritariu Felipe nuomonei, jog automobilis yra visiškai kitos klasės nei tas, kuriuo pradėjome bandymus pernai“, – pažymėjo F. Alonso. - Pirma sesija Barselonoje daugiausiai skirta patikimumo gerinimui, keliant tikslą įveikti daugiau nei šimtą ratų kasdien. Kitos savaitės bandymuose koncentruosimės į greitį.

Viliasi vėl kovoti dėl titulo

Ispanas neslėpė tikėjimo, kad „Ferrari“ bus stiprūs nuo pat pirmų sezono lenktynių Australijoje ir vylėsi vėl kovoti dėl titulo.

„Esu tikras, kad būsime stiprūs Australijoje, būtent tuomet, kai mums to reikės. Turime pagerinti tai, ką turėjome pernai, nes užimti antrą vietą nepakanka – noriu finišuoti pirmas. Pasirodyti geriau bent pirmoje metų pusėje nebus labai sudėtinga. Taigi, jaučiuosi visai užtikrintas.

Praėjusiais metais kovojau dėl titulo automobiliu, kuris dar žiemą buvo dviem sekundėm lėtesnis už lyderius. Taigi, turime būti teigiamai nusiteikę ir tikėtis, kad ir vėl kovosime dėl titulo, jei tik bent šiek tiek pagerinsime techniką“.

Automobilis – labai panašus į pernykštį

F. Alonso pastebėjo, kad naujas F138 važiuoja panašiai, kaip praėjusio sezono pabaigoje vairuotas F2012, tačiau kartu patikino ir nesitikėjęs didelių pokyčių.

„Nežinau, kiek patobulėjome. Sunku palyginti automobilius – turėtume įveikti po ratą pernykščiu ir šiųmečiu. Automobilis važiuoja ir yra valdomas panašiai, nes taisyklės ženkliai nesikeitė. Kai įvedami dideli pakeitimai, pavyzdžiui, pereinama nuo V10 prie V8 (variklių – red. past.) ar nuo „Michelin“ prie „Bridgestone“ arba „Pirelli“ (padangų), pirma diena visada ypatinga, nes sužinai daug naujo. Tačiau, kai viskas tėra praėjusių metų tąsa, į automobilį įšokęs pilotas jaučiasi daugiau ar mažiau panašiai kaip praėjusiais metais“.

Svarbu perprasti padangas

F. Alonso netiesiogiai patvirtino „Ferrari“ – bei daugelį kitų komandų – kamuojančią greito padangų dėvėjimosi problemą ir pripažino, kad „Pirelli“ produkcijos perpratimas vėl bus labai svarbus siekiant sėkmės lenktynėse.

„Kai padangos atlaiko vos vieną ratą, galbūt bandymai žiemą nėra pats protingiausias sprendimas. Turime išmėginti tiek daug naujovių, turime gauti aiškią ir gerą informaciją apie visas šias dalis, tačiau jas įvertinti turi tik vieną ratą, nes po to tavo greitis krenta dviem, keturiom, šešiom sekundėm. Sąlygos vienodos visiems. Turime perprasti šias padangas geriau nei kiti. Turime priversti jas išlaikyti kiek įmanoma ilgiau“.