aA
Garsų variklių gausmą ir neaprėpiamus kopų masyvus netrukus prasidėsiančio Dakaro ralio dalyviams teko trumpam pamiršti. Šiandien lenktynininkams teko įveikti paskutinius administracinius bei techninius formalumus ir savo bolidus pastatyti į uždarą parką, rašoma pranešime žiniasklaidai.
A. Juknevičius praėjo techninę ir administracinę Dakaro komisijas
A. Juknevičius praėjo techninę ir administracinę Dakaro komisijas
© Komandos archyvas

Didžiulėje arenoje įrengtame akreditacijų centre kaip žuvis nardė „Kreda“ komandos vairuotojas Antanas Juknevičius. Šiuos takus jau 10 kartų mynęs lenktynininkas kartu su navigatoriumi Dariumi Vaičiuliu prie langelių neužtruko ir greitai tapo pilnateisiais ralio dalyviais.

Įveikus administracinius formalumus, dalyvių laukė ir likusi techninė komisija. Dalį jos lapkričio pabaigoje komandos jau įveikė Marselyje, į laivą atiduodamos savo techniką.

A. Juknevičius praėjo techninę ir administracinę Dakaro komisijas
A. Juknevičius praėjo techninę ir administracinę Dakaro komisijas
© Komandos archyvas

Didžiausia naujovė laukianti ralio dalyvių – automobiliuose organizatorių įmontuotos kameros. Tiesa, ši taisyklė galioja tik prioritetinio sąrašo pilotams. Jame – 19 Dakaro fanams gerai žinomų pavardžių. Daugiausiai kartų šiose lenktynėse startavęs lietuvis, Antanas Juknevičius, į šį sąrašą patenka jau kelintus metus iš eilės, todėl lenktynių organizatorių įdiegta naujovė galioja ir jo komandai.

„Atvykus į techninę komisiją pamatėme, kaip atrodys žadėtosios kameros. Turėsime įdėti dvi: vieną automobilio priekyje, vieną gale. Tikslią vietą nurodo organizatoriai, papildomai įmontavę ir dėžutę, kur kraunasi visa kamerų informacija. Būtina įsitikinti, kad jos sumontuotos teisingai, nes jų praradimas mums galėtų kainuoti vietą lenktynėse“, – aiškino „Kreda“ komandos lenktynininkas A. Juknevičius.

Automobiliuose įdiegtos kameros bus labai plataus kampo, tad organizatoriai galės stebėti visą pilotų kabiną. Daugiau nei dvi valandas trukusį įdiegimo procesą kuravęs lenktynių organizatorius komandą patikino, kad jų judesiai bus sekami itin griežtai. Įtarimų gali sukelti bet kokie papildomi dalyvių naudojami užrašai ar ne pagal kelio knygą pasirinktas maršrutas.

Šią naujovę Dakarą organizuojanti A.S.O šiemet įdiegė siekdama kovoti su jau daug metų sklandančiais gandais apie gamyklinių komandų samdomus kartografus.

A. Juknevičius praėjo techninę ir administracinę Dakaro komisijas
A. Juknevičius praėjo techninę ir administracinę Dakaro komisijas
© Komandos archyvas

„Naudodami geriausius palydovinius žemėlapius kartografai gamyklinių komandų pilotams parengia stenogramas, kuriose tiksliai nurodo, kur pravažiuoti ir kokį kampą vienoje ar kitoje vietoje galima nukirsti. Kiekvienas toks nukirtimas ekipažui sutaupo bent po 2 minutes. Dienos pabaigoje tai gali lemti labai didelį skirtumą“, – kalbėjo komandos lyderis.

Po visų administracinių ir techninių procedūrų dykumų ekspertas savo safario stiliaus bolidą papuošė teisėtai jam priklausančiu Dakaro legendos lipduku.

Saudo Arabijos mieste, Džedoje, 41-asis Dakaro ralis startuoja jau sekmadienį. Rytoj dalyvių lauks podiumas ant kurio daugiausiai patirties smėlynuose sukaupęs lietuvis, A. Juknevičius, važiuos jau 11-ąjį kartą.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(17 žmonių įvertino)
4.0000

Rokas Baciuška paaiškino, kokios taktikos ėmėsi dėl pergalės Dakare: padėjo ir kitas lietuvių ekipažas

Rokas Baciuška – 22-ejų tauragiškis, parodęs, ką gali ambicijos, užsispyrimas ir ryžtas...

Žala dėlioja planą kitų metų Dakarui: naują automobilį nori nuomotis, tačiau iš ko – dar klausimas (8)

Vaidotas Žala šių metų Dakaro ralyje pakartojo geriausią Baltijos šalių pasiekimą –...

Pirmą „beduiną“ į Lietuvą iš Dakaro parvežęs Baciuška: to per dešimtmetį padaryti nepavyko nė vienam (22)

Pirmasis Lietuvai parvežtas beduinas – štai toks Roko Baciuškos, vos 22-ejų sulaukusio...

Antrą trofėjų iš Dakaro parsivežęs Gelažninkas nesako, ar į varžybas sugrįš: dabar nesinori nieko

Sekmadienį iš Dakaro ralio sugrįžo ne vienas ekipažas, sunkiausiose pasaulio varžybose...

Į Lietuvą sugrįžęs Dakaro sunkvežimio ekipažas džiaugiasi: blynas pirmas, bet neprisvilo (2)

Sekmadienio vakarą į Lietuvą sugrįžusi Lietuvos sunkvežimio komanda „ ConnectPay Racing “,...

Top naujienos

Dėl mįslingos istorijos aiškintis priverstas Kandrotas-Celofanas atskleidė savo ryšius (288)

Dar vasarą į viešumą iškilo mįslinga istorija – kodėl Antanas Kandrotas ,...

D+Naomi Kresge, Tim Loh, Fergal O'Brien, DELFI

Ekspertai: omikron – dar ne pabaiga, galimas ir juodasis scenarijus (8)

Dvejus metus sėjęs užkratą ir mirtis, COVID-19 ir vėl keičiasi. Omikron atmaina plinta...

Po komentarų apie Ukrainą ir Putiną atsistatydino Vokietijos karinio jūrų laivyno vadas (284)

Vokietijos karinio jūrų laivyno vadas atsistatydino dėl skandalingų komentarų apie Ukrainą ir...

Reto grožio kadras iš kosmoso: tirštų debesų apsuptyje – pavojingiausias Europos ugnikalnis (3)

Europos kosmoso agentūros palydovas Copernicus Sentinel-2 įamžino vieną įspūdingiausių vaizdų...

Lietuvoje nustatyti 5785 nauji koronaviruso atvejai, mirė 10 žmonių papildyta

Praėjusią parą Lietuvoje patvirtinti 5785 nauji COVID-19 užsikrėtimo atvejai, mirė 10 žmonių,...

Logistai: Rusijos ir Ukrainos konfliktas paliestų pusę Europos tiekimo grandinių (7)

Tvyrant geopolitinei įtampai tarp Rusijos ir Vakarų bei vis garsiau skambant nuogąstavimams apie...

Neįtikėtinas garsiausios Lietuvos išradėjos likimas: išėjo į mokyklą – atsidūrė Sibire (5)

Daugiau nei 100 išradimų ir 10 knygų – taip įspūdingai atrodo tremtį išgyvenusios rašytojos,...