„Startavę 2019-ųjų rugsėjo pabaigoje, neįtikėtinai augome visais aspektais. Vis augantis pardavėjų skaičius didino prekių asortimentą ir pardavimus – kiekvieną mėnesį šventėme po naują rekordą. Augo ir mūsų komanda, aptarnaujanti e. platformas trijose Baltijos valstybėse – pradėję nuo 10 darbuotojų, dabar kolektyve skaičiuojame beveik 70“, – sako „Pigu“ e. prekybos platformos vadovas Raimondas Žilėnas.

Šiuo metu pardavėjų asortimentą e. platformose – „Pigu.lt“ Lietuvoje, „Kaup24.ee“ Estijoje ir „220.lv“ Latvijoje – sudaro apie 1 mln. prekių. Prieš metus jis siekė 250 tūkstančių, o 2019 metais – vos 4 tūkst. prekių.
Šių metų rugsėjį pardavėjai e. platformose pardavė beveik 121 tūkst. prekių, 2020-ųjų spalį – 26 tūkstančius, 2019 metų spalį – vos 117 vienetų. Planuojama, kad pardavimai šių metų rugsėjo mėnesį sudarys virš 3,1 mln. eurų. Praėjusių metų spalį pardavimai siekė 800 tūkst. eurų, o 2019 metų spalį – vos 3,7 tūkst. eurų.

Anot R. Žilėno, „Pigu“ pardavimų platforma startavo pačiu laiku – prieš pandemiją, tad įsigaliojus karantino apribojimams ji tapo išeitimi daugeliui verslų, kurie nebegalėjo vykdyti fizinės prekybos. „Šiandien matome, kad prie mūsų e. platformų prisijungę pardavėjai ne tik išaugino pardavimus Lietuvoje, bet nemažai jų išplėtė savo verslą ir į kitas šalis. Karantinas tapo ir taip sparčiai besivysčiusios e. prekybos katalizatoriumi, o mes patys per dvejus metus tiek pardavimais, tiek sprendimais, tiek procesais pasiekėme tiek, kiek planavome per penkerius“, – teigia R. Žilėnas.

Anot jo, pasižiūrėjus atgal matyti, kad nuveikta daug, bet kompanija nežada sustoti – e. prekybos platforma nuolat tobulinama. Neseniai „Pigu“ pardavėjams pasiūlė IT įskiepį, kuris leidžia greitai perkelti visą prekių asortimentą iš e. parduotuvių į e. platformą.

Vis daugiau pardavėjų naudojasi nauja pasiūlyta paslauga „Fulfillment by PIGU“, kuri užtikrina patogesnį prekių sandėliavimą, pakavimą ir greitesnį pristatymą pirkėjams. Netrukus su apyvartinių lėšų trūkumu susiduriantiems pardavėjams pasiūlysime finansavimo sprendimą.

Aktyviai dirbame ne tik su Baltijos, bet ir Lenkijos bei Suomijos šalių pardavėjais, kurie, prisijungdami prekiauti per mūsų marketplace, praturtins asortimentą naujomis prekėmis. Savo ruožtu Baltijos pardavėjai galės pasiekti Suomijos rinką. Šiam svarbiam plėtros žingsniui „Pigu“ kompaniją įgalino „PHH Group“ įkūrimas – susijungimas su stipriu Suomijos e. komercijos žaidėju „Hobby Hall Group“.

„Pigu.lt“ priklauso didžiausiai Baltijos šalyse e. prekybos bendrovei „PHH Group“. Ji buvo suformuota „Pigu.lt“ susijungus su Suomijos prekybos milžine „Hobby Hall“. „PHH Group“ valdo e. parduotuves ir prekybos platformas Suomijoje, Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje.