Esu abiturientas, pasirinkęs medicinos kryptį, mano pagrindiniai mokomieji dalykai – biologija bei chemija. Tokio mokomojo dalyko kaip istorija jau nebeturiu dvejus metus. Svarbiausia tai, jog mano monologo tema buvo apie istoriją (interest in history). Na, tai juk nėra blogiausia, nes manau, jog kiekvienas išsilavinęs žmogus turi žinoti, kokie įvykiai vyksta pasaulyje dabar bei kas vyko prieš daugelį metų.

Perskaitęs antrąjį monologo klausimą, labai sutrikau, nes jame prašė papasakoti, kas man arba mano draugams patinka istorijos pamokoje, ir išvardinti, kokius dalykus, t. y. projektus, rengėme, ar kokią mokomąją medžiagą mokinomės, ir kodėl man arba mano klasiokams tai buvo malonu. Tai mane labai nuvylė, nes kaip minėjau, istorijos pamokoje buvau jau labai seniai, ir atsiminti tai, kas buvo prieš dvejus metus, ką mokėmės ir ką veikėme, yra nelengva, žinant, jog pasiruošimui yra skirtos tik 15 minučių.

Taigi, nebebuvo kito kelio tik pasitelkti kūrybą bei stengtis atsiminti tą nelemtąjį istorijos kabineto suolą. Visgi, tai nėra pasaulio pabaiga, nes žmogus turintis žodyną ir žinantis, kaip išsisukti iš situacijos, gali pasitelkti fantaziją ir viską tiesiog pramanyti.

Visgi, mano galvoje kirba mintis, tai kodėl tada NEC nesukuria tokių klausimų apie chemijos ar biologijos pamoką? Manau, mokiniams, kurie šiuos dalykus turi, būtų pasisekę... O istorikams būtų priešingai, taip kaip nutiko šiandien man.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

Norite išsakyti savo nuomonę? Rašykite el. p. pilieciai@delfi. lt arba spauskite apačioje.