Žmonės nuo smūgio nenukentėjo, tačiau kai kurios šalies Pusano mieste esančio „Gwangan“ tilto atkarpos šiuo metu uždarytos prevenciniais sumetimais. Vartoti alkoholį laive įstatymai nedraudžia, tačiau valdyti laivą esant neblaiviam – neleistina, rašo foxnews.com.

Ar tuo momentu, kai įvyko smūgis, kapitonas buvo prie šturvalo, kol kas neaišku, tačiau laivas plaukė numatytam kursui priešinga kryptimi, o atlikus kapitono kraujo testą paaiškėjo, kad jo organizme buvusio alkoholio lygis viršija leistiną limitą, pranešė Pietų Korėjos naujienų kanalas „Yonhap“.

Prieš valandą iki smūgio tas pats krovininis laivas trenkėsi į netoliese esančiame uoste prisišvartavusį kruizinį laivą.

Pasak Korėjos pakrančių apsaugos pareigūnų, beveik 6 tūkst. tonų sveriantis Rusijos laivas prakirto maždaug puspenkto metro skersmens skylę apatinėje „Gwangan“ tilto dalyje.

Spėjama, kad pakrančių apsaugos siunčiamų radijo pranešimų, informuojančių, kad būtina pakeisti kursą, kapitonas veikiausiai nepaisė todėl, kad prastai supranta anglų kalbą.

Kaip rašo technologijos.lt, „Gwangan“ ar tiesiog Deimantinio tilto vardu žinomas statinys tikrai nėra mažas ar sunkiai pastebimas. Bendras tilto ilgis siekia beveik 7,5 km, o didžiausios pakabinamos jo dalies – net 900 metrų. Dviejų aukštų tiltas yra svarbi Busano ir net visos Pietų Korėjos transporto infrastruktūros dalis, todėl eismas ant jo visada yra labai intensyvus. Na, dabar tą intensyvumą teks riboti, kol bus sutaisyta 5 metrų dydžio skylė, kurią paliko rusų krovininis laivas „Seagrand“.

„Seagrand“ buvo neseniai išplaukęs iš Busano uosto ir turėjo judėti link Vladivostoko. Tačiau kažkodėl judėjo visiškai priešinga kryptimi. Tai nėra pakeliamasis tiltas ir „Seagrand“ įgula tai žinojo. Jie taip pat žinojo, kaip reikia teisingai išplaukti iš Busano uosto. Tačiau maždaug 16.20 val. vietos laiku, kai lauke vis dar buvo visiškai šviesu, lėtai judantis „Seagrand“ ėmė ir atsitrenkė į Deimantinį tiltą, stipriai apgadindamas pirmąjį jo aukštą.

Tą pirmąjį aukštą teko uždaryti. Jį reikės remontuoti, tačiau manoma, kad tai neturėtų labai ilgai užtrukti. Viskas priklausys nuo inžinierių atliktos analizės ir kokie pažeidimai galėjo būti padaryti pagrindinei tilto konstrukcijai. „Seagrand“ nėra labai ypatingai didelis krovininis laivas - jo ilgis siekia tik 113 metrų. Susidūrimo metu jis taip pat judėjo pakankamai lėtai. Tai tikriausiai ir išgelbėjo tiltą ir juo važiavusius žmones.

Pirminė įgulos apklausa atskleidė faktą, kuris buvo įtartas nuo pat pradžių - rusas kapitonas buvo išgėręs. Tiesa, nustatyta alkoholio koncentracija yra vos 0,086 %, tačiau leistina riba yra tik 0,03 %. Šios taisyklės galioja laivą valdančiam įgulos nariui - nežinoma, ką susidūrimo metu veikė kapitonas. Pietų Korėjos pareigūnai teigia, kad apie 40 minučių prieš avariją „Seagrand“ buvo patekęs į kitą incidentą - atsitrenkė į tame pačiame uoste stovintį kruizinį laivą.

„Seagrand“ ir Deimantinio tilto susidūrimas prajuokino vaizdo įrašą mačiusius žmones. Kaip įmanoma padaryti avariją, kai tiltas yra toks didelis, o laivas juda taip lėtai? Tačiau panašu, kad niekas net nežiūrėjo, kur plaukia „Seagrand“. Dabar pradėtas tyrimas turėtų atskleisti, ką tuo metu veikė įgula. Vartoti alkoholinius gėrimus laive nėra draudžiama – draudžiama tik girtam jį vairuoti.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (630)