„Šiuo metu rengiamas techninis Kėdainių tilto projektas. Pagal sutartį su projektuotojais, kitų metų pavasarį privalome jį turėti. Tuomet skelbsime darbų rangos konkursą ir pradėsime tilto statybą“, - sakė Kauno miesto savivaldybės administracijos direktorius Gintaras Petrauskas.

Pasak jo, svarbiausias pokytis pastačius tiltą yra susijęs su didžiuliais automobilių srautais, kurie piko metu apgula miesto centrą ir senamiestį. Naujasis tiltas sumažins šiuos srautus, ir žymiai pagerės Šilainių bei Vilijampolės gyventojų susisiekimas su kitomis miesto dalimis.

Savivaldybės pranešime teigiama, kad didžiausiu eismo intensyvumu Kaune šiuo metu pasižymi Birštono ir Šv. Gertrūdos gatvių sankryža. Kėdainių tiltas didžiausią transporto krūvį nuims būtent nuo šios vietos, taip pat - nuo vadinamojo pilies žiedo.

Anot G. Petrausko, iki rugsėjo 1-osios planuojama atnaujinti Brastos gatvės važiuojamąją dalį, pakeisti gatvės bortus. Remonto metu ši gatvė bus padalinta į dvi dalis - viena judės transportas, kitoje vyks remontas. Užbaigus darbus vienoje gatvės dalyje, jie persikels į kitą. Lygiagrečiai bus remontuojami ir šaligatviai. Vienoje gatvės pusėje bus atnaujintas bei praplatintas esamas pėsčiųjų ir dviračių takas, kitoje - kelininkai įrengs 3 metrų pločio šaligatvį, grįstą trinkelėmis. Remonto metu Brastos gatvės pėsčiųjų bei dviračių takas bus uždarytas, apylanka numatyta Jurbarko gatve.

ELTA jau pranešė, kad greta atnaujintos Brastos gatvės, P. Vileišio (Vilijampolės) tilto prieigose, planuojama įrengti naują transporto mazgą su dviem žiedinėmis sankryžomis ir po tiltu einančia jungtimi. Šis infrastruktūros pagerinimo sprendimas turėtų taip pat prisidės prie Kauno centre susidarančių eismo spūsčių išsklaidymo. Vairuotojai, atvažiuojantys nuo miesto centro pusės, galės be didesnių stabdymų, kirtę tiltą, važiuoti Jurbarko gatve, o norintys važiuoti Brastos gatvės ar Neries krantinės link - turės įveikti žiedines sankryžas.

„Žiedų įrengimas leis panaikinti keturšalę sankryžą, Jurbarko gatvėje paliekant tik dešiniuosius posūkius. Tai reiškia, kad Jurbarko, A. Kriščiukaičio bei Brastos gatvių sankirtoje bus paliktas tik pėsčiųjų šviesoforas“, - aiškino Kauno miesto savivaldybės administracijos Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Paulius Keras.

Pasak Savivaldybės atstovo Arnoldo Bukelio, P. Vileišio transporto mazgo techninio projekto parengimas jau artėja prie pabaigos. Tikimasi projektą turėti vasaros gale, tuomet bus ieškomas darbų rangovas. Realius transporto mazgo įrengimo darbus planuojama pradėti dar šįmet ir užbaigti ateinančiais metais.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (6)