Nepraleido pagrindiniu keliu važiavusio vilkiko

Nuvykus į eismo įvykio vietą buvo rastos apgadintos transporto priemonės: krovininis automobilis „DAF“ su puspriekabe, kurį galimai eismo įvykio metu vairavo blaivus ir reikiamus dokumentus turintis Lenkijos pilietis (gim. 1941 m.) ir lengvasis automobilis „Renault Clio“, kurį eismo įvykio metu galimai vairavo moteris (gim. 1995 m.).

Pranešta, kad eismo įvykio metu žuvo automobilio „Renault Clio“ vairuotoja ir keleivė (gim. 1937 m.) bei nuo patirtų sužalojimų ligoninėje mirė dar viena keleivė (gim. 1939 m.). Automobilio „Renault Clio“ keleivis (gim. 1989 m.) dėl krūtinės sumušimo ir to paties automobilio keleivis (gim. 1969 m.) dėl politraumos paguldyti į Marijampolės ligoninę.

Marijampolės apskrities vyriausiojo policijos komisariato Kelių policijos skyriaus viršininkas Rolandas Gylys patikslina, kad avarija įvyko tuomet, kai iš šalutinio kelio išvažiuojančio automobilio „Renault Clio“ vairuotoja nepraleido pagrindiniu keliu važiavusio krovininio automobilio „DAF“ su puspriekabe „BURG“.

Automobilis „DAF“ su puspriekabe važiavo nuo Vilniaus link Marijampolės, automobilis „Renault Clio“ kirto (nuo Igliaukos link Gudelių) pagrindinį kelią Vilnius-Marijampolė.

„Pagrindinė eismo įvykio priežastis – išsiblaškymas, koncentracijos bei praktinio vairavimo įgūdžių stoka“, – konstatuoja R. Gylys.

Tragiškas įvykis tapo žiauria pamoka kitiems vairuotojams

Saugaus eismo ekspertas Artūras Pakėnas teigia, kad šią avariją lėmęs veiksnys tėra vienas – nedėmesingumas. Vairuotojus jis įspėja kritiškai vertinti situaciją kelyje, atidžiai stebėti kelią ir jokiu būdu nevažiuoti tada, kai situacija priešais nėra gerai matoma.

„Galime tik spėlioti, kas vyko automobilyje – gal buvo plepama, nekreipiamas dėmesys į kelią, o gal vilkiko vairuotojui kliudė saulė, o gal nepatyrusi vairuotoja klausė prieštaringų keleivių patarimų? Vis dėlto, spėlioti nedėkinga. Šiuo atveju svarbiausia tai, kad automobilis nepraleido pagrindiniu keliu važiavusio vilkiko. Kaip bebūtų, jei nematai – nevažiuok“, – vairuotojus įspėja saugaus eismo ekspertas.

A. Pakėnas teigia, kad panašios avarijos neretai išsiskiria aukų skaičiumi. Ir čia pat vairuotojams jis davė patarimą. „Tokias avarijas galime vertinti kaip žiaurią pamoką kitiems. Esminis akcentas – nustokite užsiiminėti kitais reikalais, kai vairuojate, o ypač tada, kai dar neturite daug patirties. Vairuotojas privalo susikaupti vairavimui, o ne dalyvauti keleivių pokalbiuose, kalbėtis mobiliaisiais telefonais. Vairuodamas – vairuok.“

Nurodė pagrindines saugaus eismo problemas

Marijampolės apskrities policijos komisariato atstovė Sigita Šatienė informuoja, kad 2017 m. pradžioje atlikus tyrimus nustatyta, kad nagrinėjant avaringumo priežastis, eismo įvykių pobūdį ir jų atsiradimui didžiausią įtaką turėjusių veiksnių visumą, pagrindinės saugaus eismo problemos yra:

1. Greičio viršijimas. Kas penkto įvykio priežastis – per didelis greitis arba saugaus greičio, atitinkančio sąlygas, nepasirinkimas. Šiuose įvykiuose žūsta apie 30 proc. visų eismo dalyvių;

2. Jauni vairuotojai. Apie 35 proc. vairuotojų, sukėlusių eismo įvykius, buvo 18-24 amžiaus vairuotojai;

3. Neapsaugoti eismo dalyviai. Iki 40 proc. aukų – pėstieji, 10 proc. – dviratininkai. Tai sudaro apie 50 proc. visų aukų skaičiaus;

4. Alkoholio vartojimas. Iki 12 proc. eismo įvykių, kuriuose žūsta žmonės, sukelia neblaivūs vairuotojai;

5. Sunkūs įvykiai. Pavojingas ar chuliganiškas vairavimas;

6. Kelių kirtimo vietos (nereguliuojamos pėsčiųjų perėjos miestų, miestelių, gyvenviečių teritorijose). Tokiose vietose kertantieji kelią sudaro apie 10-15 proc. visų žuvusiųjų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (33)