Renkantis elektros energijos tiekėją organizacijoms taip pat svarbus kokybiškas klientų aptarnavimas ir patikimumas.

„Pagrindiniai kriterijai, renkantis nepriklausomą energijos tiekėją nesikeičia jau kelerius metus – didžiausią prioritetą pirkėjai teikia kainai, kartu tikėdamiesi ir kokybiško aptarnavimo bei patikimumo. Svarbus išlieka ir rekomendacijos kriterijus – šiemet, kaip ir pernai, 14 proc. respondentų nurodė, kad reikšmingą įtaką energijos tiekėjo pasirinkimui turėjo teigiamas kitų organizacijų įvertinimas“, – pasakoja „Energijos tiekimo“ generalinis direktorius Vidmantas Salietis.

„Energijos tiekimo“ vadovas pastebi, kad įmonės ir valstybės institucijos dažnai analizuoja savo energijos suvartojimo diagramą ir domisi energijos kainos svyravimais.

„Dalis mūsų klientų už energiją moka pagal su elektros kaina biržoje susietą tarifą, todėl kainos pokyčiai jiems itin aktualūs. 2017 m. pirmą pusmetį energijos kaina „Nord Pool“ biržoje nukrito beveik 5 proc. – atitinkamai mažėjo ir sąskaitos už energiją. Vartotojų susidomėjimas energijos ataskaitomis nestebina – tai suteikia galimybę dirbti efektyviau ir sutaupyti“, – aiškina V. Salietis.

„Energijos tiekimo“ klientų apklausa buvo atlikta rugsėjo 9-23 dienomis internetinės apklausos būdu. Apklausoje dalyvavo 1425 verslo ir valstybės įstaigos.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)