Pagrindinė reklaminio filmuko siužetinė linija – užuomina į jaunos nuo persekiotojų sprunkančios poros nuotykius, rašo carscoops.com. Fone skamba perdainuota legendinė daina „Bonnie and Clyde“, kurios originalią versiją atliko prancūzų atlikėjas Serge‘as Gainsbourgas ir aktorė Brigitte Bardot.

Penktosios kartos B segmento automobilis čia vaizduojamas kaip tinkamiausias šiuolaikinio vairuotojo (o gal gangsterio?) pasirinkimas.

„Pavadinimą „Susitikimas su saviškiais“ gavusioje reklamoje vaizdai tikrai prikausto dėmesį, o mintis – lengvai suprantama. Ji duoda toną naujam „Nisan“ požiūriui į klientą“, – keistoką reklamos sprendimą komentavo „Nissan Europe“ rinkodaros viceprezidentas Jeanas Pierre‘as Diernazas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją