Po kelių pakartotinių šio Lietuvos oro linijų bendrovės „Small Planet Airlines“ organizuoto skrydžio atšaukimų galop buvo pranešta, kad lėktuvas išskris trečiadienį tuoj po vidurnakčio.

„Dar niekada nebuvo iškilę tokių problemų“, – aiškino „Small Planet Airlines“ atstovas.

Į Kerkyros salą vasaros atostogų praleisti vykstantys keleiviai buvo priversti laukti net 38 valandoms atidėto skrydžio, skelbia „BBC News“.

Mančesterio oro uosto darbuotojai patvirtino, kad tai ilgiausiai atidėtas skrydis, kurio laukdami keleiviai leido laiką oro uoste.

Vienas iš keleivių Paulas Kenny‘is bilietus rezervavo per kelionių organizavimo bendrovę „Olympic Holidays“.

Pasak jo, pirmadienio rytą numatytas skrydis iš pradžių buvo atidėtas iki pietų, tada dar kelis kartus nukeltas, o antradienį 20.00 val. buvo pranešta, kad reikėjo apsistoti viešbutyje.

Situaciją jis pavadino siaubinga.

Kitas keleivis Dave‘as, kuris taip pat buvo priverstas laukti atidėto skrydžio, sako: „Esame pasipiktinę, nes mums nepasakė tiesos. Tvirtino, kad lėktuvai tuoj atskris, bet jie taip ir nepasirodė. Esame visiškai nusivylę.“

Mančesterio oro uosto atstovas sako: „Small Planet Airlines“ skrydis į Kerkyrą ir toliau atidedamas iki paryčių. Ketiname pasitelkti į pagalbą laukimo salėje dirbantį personalą ir paprašyti, kad jie pasirūpintų keleiviais ir juos prižiūrėtų, kol galės pakilti į Graikiją skrendantis lėktuvas.“

Manoma, kad į paskirties vietą vasarotojus turintis nugabenti lėktuvas buvo siunčiamas iš Lietuvos.

Skrydžių bendrovė „Small Planet Airlines“ atsiprašė keleivių „Facebook“ paskyroje.

Štai pora sakinių iš paskelbto atsiprašymo:

„Gerb. keleiviai, nuoširdžiai atsiprašome už nepatogumus ir sunkumus, kuriuos tenka patirti dėl atidedamų skrydžių iš Mančesterio į Kerkyrą ir iš Kerkyros į Mančesterį.

Norime patikinti, kad visomis išgalėmis stengiamės pašalinti gedimus.“

Bendrovės „Small planet Airlines“ komunikacijos specialistė Berta Jasiukėnaitė komentare DELFI tvirtino, kad skrydis buvo atidėtas dėl techninio gedimo lėktuvo hidraulinėje sistemoje.

„Tai – skrydžio saugumui ir orlaivio kontrolei itin svarbi dalis, tad iš karto ėmėmės šalinti gedimo priežastis, inžinieriai dirbo maksimaliu pajėgumu bandydami remontą užbaigti kaip įmanoma greičiau.

Tuo pačiu metu ieškojome pakaitinio orlaivio visoje Europoje, deja, nesėkmingai – šiuo metu pats vasaros sezono įkarštis, tad nieko nepavyko išsinuomoti, nors buvome pasirengę nuomoti net ir gerokai didesnės komplektacijos orlaivius ir tam neriboti biudžeto. Galiausiai pavyko atsiųsti „Small planet Airlines“ orlaivį iš Lenkijos, jis ir įvykdė skrydį iš Mančesterio į Korfu, o šiandien anksti ryte paėmė keleivius, laukusius Korfu skrydžio iš Mančesterio“, - teigė ji.

Pasak bendrovės atstovės, keleiviams visą laiką buvo teikiama informacija.

„Apie vėlavimą, jo priežastis ir preliminarų išvykimo laiką komunikavome ir interneto svetainėje, ir kompanijos „Facebook“ paskyroje, kur atsakinėjome ir į atskirų keleivių klausimus. Ši informacija buvo visiems prieinama Mančesterio oro uoste. Visiems keleiviams buvo ne kartą išdalinti maisto ir gėrimų kuponai, suorganizuota nakvynė viešbutyje su dviem maitinimais, transportavimas. Darėme viską, kad laukimas žmonėms keltų kuo mažiau streso“, - komentavo ji.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (47)