Paskelbtame pranešime spaudai automobilių gamintoja atskleidė, kad atliko „išsamų vidinį savo automobilių programinės įrangos patikrinimą“ ir dabar yra patenkinta, kad visi jos automobiliai atitinka emisijų reikalavimus.

FCA teigia, kad kitaip negu „Volkswagen“ atveju, vidinio tyrimo rezultatai patvirtina, kad jos dyzelinių automobilių tarša niekuo nesiskiria nei atliekant laboratorinius testus, nei važinėjant realiame pasaulyje.

Automobilių gamintoja pripažįsta, kad išmetamų dujų kiekiai per bandymus tikrai gali kažkiek skirtis, tačiau tai ji siejo su nevienodomis vairavimo sąlygomis, o ne pačios kontrolės sistemos koregavimu.

FCA taip pat pažymėjo, kad nepaisant sėkmingų pakartotinių patikrinimų taikant Naujojo Europos važiavimo ciklo („New European Driving Cycle“) procedūras, nuo 2016 metų balandžio visiems naujiems „Euro 6“ reikalavimus atitinkantiems modeliams ji pasiūlys atnaujintą programinę įrangą, kuri toliau mažins emisijų rodiklius.

Senesnių „Euro 6“ automobilių savininkams taip pat bus siūloma nemokamai atnaujinti savo programas, tačiau FCA pabrėžia, kad šis savanoriškas atnaujinimas nereiškia atšaukimo.

Italijos ir Amerikos automobilių gamintoja taip pat žada intensyviau naudoti aktyvios selektyvios katalizinės redukcijos (SCR) technologiją, kad sumažintų tam tikrų dujų išmetimą.

SCR šiuo metu įrengta tik keliuose FCA modeliuose, bet automobilių gamintoja teigia, jog stengsis skubinti šią programą, kad nuo 2017 metų jį būtų įrengta visuose jos dyzeliniuose automobiliuose. Tai, koncerno teigimu, yra dalis darbo, kuriuo siekiama didinti ekologinę pusiausvyrą ir išsklaidyti visuomenės būgštavimus dėl dyzelinių variklių technologijų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)