Kokias padangas geriau rinktis galingų automobilių vairuotojams?

Ilgametis Lentvario mieste įsikūrusio autoserviso mechanikas Dainius teigia, kad nei padangų kaina, nei papildomi galingo automobilio patobulinimai neapsaugos, jei visų pirma vairuotojo nesaugos jo protas.

„Dygliuotos padangos yra reikšmingas patobulinimas, tačiau gana brangus ir ne visiems būtinas. Greitį mėgstantys, tačiau su protu nesusipykę galinių varomų ratų automobilių kaip BMW ar „Mercedess“ vairuotojai sako, kad žiemą nieko itin baisaus nebūna ir norint galima smagiai „pasidraskyti“ su automobiliu. Bet šiaip tokiems automobiliams siūlau dėti žiemai jau geriau dygliuotas nei nedygliuotas padangas“, - sako Dainius.

Padangių ir ratlankių prekybos kompanijos UAB „Melga“ prekybos direktorius Paulius Samėnas, teigia dažnai girdįs BMW vairuotojus priskiriant prie labiau chamiškų vairuotojų, tačiau tokia vieša nuomonė nėra taisyklė be išimčių.

„Ankščiau ir pats vairavau BMW, tačiau važinėjau taip pat tvarkingai, kaip ir visi kiti eismo dalyviai. Tiesa, BMW automobiliai dažnai būna galingesni, todėl juos rinktis mėgsta jaunimas, kuris dažnai būna it nutrūkęs nuo grandinės. Prisiminkime, kad visas avarijas daro ne automobiliai, o žmonės, kurie juos vairuoja, laksto dideliais greičiais po miestą ir daužo tas stoteles. Tokiais atvejais, kad ir kokios geros būtų padangos, kad ir ką rekomenduotumėme, tai nieko nepadės“, - sako padangų prekybos ekspertas P. Samėnas.

Anot jo, greitį mėgstantiems nutrūktgalviams galingų automobilių vairuotojams nepadės ir dygliuotos padangos. Automobiliai, kuriais važinėjama miesto keliais, su dygliuotomis padangomis ant sauso ar šlapio kelio stabdys žymiai ilgiau, o ant ledo – žymiai trumpiau, tačiau miestuose ledas tirpdomas ir ant kelio dangos dažniausiai žiemos metu vyrauja pliurza.

Galingų automobilių padangos – brangus malonumas

Prabangesniam automobiliui – brangesnės ir padangos. Įprastai tokių automobilių padangos būna didesnės, todėl ir kainuoja daugiau. Viena padanga kainuos nuo 100 iki 150 Eur.

„Pavyzdžiui „BMW X5“ arba „BMW X6“, kurių ratas yra R20 arba R22, tai visas padangų komplektas tikrai virš 300 eurų kainuos“, - sako P. Samėnas.

Jei automobilis yra galingas, jo vairuotojas važinėja dideliais greičiais, staigiai pajuda iš vietos, tokiam automobiliui yra rekomenduojamos kieto mišinio padangos, nes minkšto mišinio padanga neturi tokių gerų valdymo savybių ant sauso ar šlapio kelio. Be to, staigesnius posūkius daryti linkusiems vairuotojams nei minkšta, nei dygliuota padanga tikrai nėra paranki. Žiemą nevalytais, apledėjusiais keliais važinėjantiems automobiliams geriau rinktis dygliuotas padangas ir pavojingų manevrų kelyje atsisakyti.

Prabangesnių automobilių vairuotojai – pedantiškesni

Paklaustas, ar prabangesnių BMW, „Lexus“, „Porsche“ ir panašių markių automobilių vairuotojai auto servisuose būna labiau įnoringi mechanikams, „Melga“ prekybos direktorius teigia, kad vairuotojų negalima kvalifikuoti į atskirą grupę, nes ir paprastesnių automobilių vairuotojai gali būti labai išrankūs ir turėti specifinių įnorių.

„Tiesa, turime VIP klasės servisą, į kurį važiuoja tikrai brangiai mokėti linkę žmonės. Jie mėgsta dėmesį, mėgsta, kai prie jų automobilio dirba tik labai patyręs darbuotojas, kuris visą dieną skiria tik jo vienam automobiliui, kai automobilis yra nuplaunamas iki ratlankių lygmens. Šie vairuotojai būna itin pedantiški. Bet tokia vairuotojų charakteristika nėra pririšta prie konkrečios automobilio markės, ar jo kainos“, - pastebi P. Samėnas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (34)