„Dabar jau jaučiamės gerai. Anksti ryte atlikome važiuoklės parametrų modifikacijas, kurios padėjo rasti šiek tiek daugiau sukibimo galinėje ašyje ir taip išsprendėme ratų „užsirakinimo“ problemą. Taip pat ištraukėme iš bako visą kurą ir suskaičiavome – jeigu praeitais metais galėjome džiaugtis kukliomis degalų sąnaudomis, tai šiemet teks džiaugtis išaugusia variklio galia“, - juokėsi komandos vyr. mechanikas Saulius Stepulis.

Vienam, kiek ilgesniam nei 2,6 kilometro ilgio trasos ratui „BMW E90Edva“ bolidas suvartoja beveik pusantro litro degalų, tad tikslus ir greitas degalų užpylimas komandai svarbus kaip oras.

Rytinio pasitarimo metu nuspręsta skirti laiko ir šios procedūros simuliavimui – užsukti į kuro užpylimo zoną, radijo ryšiu susisiekti su ten dirbančiu personalu, prisipratinti prie galiojančių taisyklių ir procedūrų, kitu atveju galima prarasti ne tik brangaus laiko, bet ir užsitarnauti baudų, ko komanda tikrai nenori.

Pakalbintas vienas iš komandos pilotų Kazimieras Vasiliauskas džiaugėsi, jog pagaliau galės užtikrintai ir itin vėlai stabdyti: „Neverta pirmų treniruočių metu ieškoti greičio ir sekundės dalių. Mūsų tikslas buvo baigti reguliuoti automobilį ir aš neįtikėtinai patenkintas pasiektu rezultatu. Antrosios treniruotės metu pagaliau galėsime spustelti bei stabdyti žymiai vėliau, nei tekdavo dabar. Šių paskutinių štrichų prišlifavimas atvers vartus visiškam užtikrintumui, o tai jau atvers kelią kovai“.

Per pietus planuojamoje antroje treniruotėje ekipa tikisi pagaliau išvysti ir konkurentų rezultatus – kol kas visi „A3000+“ klasės bolidai nedemonstruoja įspūdingų rato įveikimo laikų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją