Į gausią, itin įvairią ir, ko gero, tenkinančią bet kokį skonį „ENEOS 1000 km lenktynių“ programą ir šiemet tilpo trumpiausiai trunkančių varžytuvių, kurių dalyviai išvysto didžiausius greičius, meistrų pasirodymas.

Tai traukos arba geriau žinomos „drag‘o“ pavadinimu „Lesta Drag Show“ lenktynės, paviliojusios didžiulį būrį greičio mėgėjų. Varžybų dalyvių šįkart netrikdė lietus, o jie varžėsi vieno aštuntadalio mylios (201,16 metro) asfalto danga besidriekiančioje distancijoje (ilgos atkarpos tiesiojoje, kurios nemenka dalis tenka stabdymo zonai).

Apie lenktynių pobūdį iškalbingai byloja faktas, jog lyderiai šioje distancijoje atrankos varžybose užtruko net mažiau nei 6 sek., o finišuodami jų specialiai parengti automobiliai išvystė didesnį nei 200 km/val. greitį.

A klasėje, kurioje varžėsi standartiniai automobiliai, turintys iki 2 litrų darbinio tūrio variklius, nugalėjo Marius Domarkas, finale įveikęs Egidijų Rekašių. Abu finalininkai vairavo „Honda Civic“.

B klasėje kvalifikacijos laimėtojas Darius Zakarauskas (BMW328) pateisino favorito vardą – jis nugalėjo, o kitas prizines vietas užėmė Romas Tautvydas ir Laimis Paulikas (abu irgi vairavo BMW).

Dar galingesnės technikos C klasėje greičiausias buvo Almantas Gibas (BMW). Jis jau kvalifikacijoje daugiau nei 1 sekunde lenkė visus varžovus, o finaliniuose važiavimuose nedarė klaidų ir užtikrintai nugalėjo. Antrąją vietą užėmė Kęstutis Volbekas („Subaru Impreza“), o mažąjį finalą laimėjo Marius Filatovas („Audi S6“).

D klasėje visų žiūrovų numylėtine tapo Airida Beniušienė. Galingą „Nissan GT-R“ vairavusi klaipėdietė kvalifikacijoje užėmė trečiąją vietą, pusfinalyje ji aplenkė vairavimo klaidą padariusį Kastytį Volbeką (taip pat „Nissan GT-R“), o finalo starte suklydo jos varžovas Laimis Juodžiukynas („Audi 80“), kuriam atiteko antroji vieta. Trečiuoju prizininku, laimėjęs GT-R finalą, tapo Andrius Jonušas.

Didžiausius greičius demonstravo E klasės lenktynininkai. Aivaras Štikelis, vairavęs „BMW Altered“ savadarbį, specialiai tokioms lenktynėms gamintą automobilį, kvalifikacijoje nuotolį įveikė per 5,79 sek., o ties finišo linija buvo pasiekęs 210,86 km/val. greitį.

Tačiau antrus metus iš eilės Palangoje jam nugalėti nepavyko. Finale Aivaras padarė starto klaidą ir nugalėtojo laurus bei pagrindinę taurę iš Palangos miesto policijos komisariato viršininko Alvydo Katkausko rankų perleido Mindaugui Beniušiui, vairavusiam „Toyota Supra“.

Trečiuoju prizininku tapo BMW3 vairavęs Paulius Vaškelis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)