Iš viso šį aparatą jam yra tekę taisyti du kartus. Pirmąjį kartą – vasarą – iškrito telefono kameros stikliukas. Tuomet vyras kreipėsi į „MTTC“ aptarnavimo saloną, kur daiktą nurodo taisyti garantinis raštas, gautas iš telefoną jam skyrusios bendrovės.

Tąkart telefono aparatas buvo sutaisytas, o už taisymą mokėjo pats klientas, pripažinęs, kad telefonos stikliukas iškrito dėl jo kaltės, kaip buvo nustatyta aptarnavimo salone. Tiesa, pasidžiaugti sutaisytu aparatu jam teko neilgai. Po kelių mėnesių, spalį Kęstutis vėl susidūrė su problema – šįkart nustojo veikti įjungimo mygtukas. Nežinia iš kur atsiradusį gedimą paaiškino „Apple“ internetiniame puslapyje esanti informacija. Jame buvo nurodyta, kad nedidelė „iPhone5“ modelių dalis turi bėdą – telefono įjungimo mygtukas gali nustoti veikti, arba veikti su pertrūkiais.

Suvedęs telefono serijos numerį, Kęstutis sužinojo, kad jo turimas aparatas yra tinkamas programai, pagal kurią šis mygtukas gali būti pakeistas.

Šįkart vyras vėl kreipėsi į „MTTC“ centrą, kur tikėjosi sugedusio aparato pataisymo. Jis nemaloniai nustebo sužinojęs, kad už tai jam pačiam teks sumokėti 92 litus.

„Man pasakė, kad turėsiu mokėti, nes keičiau stikliuką, ir garantija nebegalioja. Paklausiau, ar ir už automobilyje neveikiančius stabdžius tektų mokėti, jei būčiau anksčiau keitęs priekinį stiklą“, – stebėjosi jis.

Vyras piktinosi, kad už galimai brokuoto daikto taisymą turėjo sumokėti pats. „Todėl ir naudojuosi „iPhone“, nes žinau, kad ir kas benutiktų, gausiu vienodai gerą aptarnavimą bet kurioje pasaulio dalyje jam sugedus“, – sakė jis. Be to, jam telefono teko laukti ilgiau nei žada aptarnavimo salonas – jį jis pasiekė po 8 darbo dienų.

DELFI kreipėsi į „MTTC“ aptarnavimo saloną pasiteirauti, kodėl vyriškiui teko mokėti už taisymą gedimo, kai internetiniame gamintojo puslapyje buvo nurodyta, kad aparatui galima pritaikyti mygtuko pakeitimo programą.

Pasak „MTTC“ atstovų, pirmosios patikros metu, kai telefonas buvo taisytas dar vasarą, buvo nustatyta, kad įrenginys turi išorinių mechaninių pažeidimų, kurie riboja „Apple iPhone“ garantijos sąlygas. Dėl šių priežasčių tąkart skaitytojui teko mokėti iš savo kišenės.

Tai lėmė, kad garantija nebegaliojo ir telefoną taisant antrąjį kartą. „Kuomet yra anuliuojama garantija pirmos patikros metu, ji anuliuojama ne įrenginio atskiroms dalims, tačiau visam įrenginiui, visam likusiui laikui. Gedimai atsiradę vėliau gali būti taisomi tik negarantiškai. Priežastis ta, kad vartotojas nesilaikė gamintojo instrukcijose nurodytų naudojimo taisyklių“, – laiške teigė „MTTC“ atstovė.

Pasak jos, įmonė nenustato, kada atsirado gedimas, tačiau „pirmos patikros metu mygtuku nebuvo skundžiamasi, todėl teigti, kad tai yra gamintojo brokas nėra teisinga“.

Ji patvirtino, kad pagal skaitytojo rastą serijinį numerį, kuris priklauso „Apple iPhone 5“, galima pritaikyti mygtuko pakeitimo programą, tačiau ji taikoma garantiniams įrenginiams.

„Visiems savo darbams suteikiame 3 mėnesių garantiją, kas reiškia, kad jei gedimas pasikartoja dėl įdėtos blogos dalies ar nekokybiško taisymo – darbus atliekame pakartotinai arba grąžiname pinigus. Remiantis aptariamo įrenginio remontų istorija, matome, kad pirmasis ir antrasis taisymai nėra susiję, nei gedimų, nei taisymo pobūdžiu“, – teigė „MTTC“ atstovė.

Ji taip pat nurodė kad aparatų taisymas įprastai užtrunka 3-4 darbo dienas, kai serviso centre turime visas reikiamas dalis ar technikas neturi padidėjusių gamybinių apimčių. „Šiuo atveju – dėl bendrųjų eilių taisymo – laikas buvo ilgesnis. Bendrai informacija, šiuo metu sutaisome apie 80 proc. įrangos per 3 d.d.“, – sakė „MTTC“ atstovė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (163)