Privalomi dokumentai tvarkingi, tačiau kodėl motociklo dalyvavimas eisme draudžiamas? Skambinti VĮ „Regitra“ beprasmiška – informacijos telefono linija niekas neatsiliepia. Pasiklydus tarp neaiškumų ir nebežinant, kaip spręsti susidariusią problemą, neretai kreipiamasi pagalbos į žurnalistus.

Į „Tauragės kurjerio“ redakciją praėjusią savaitę užsuko 1978 m. pagaminto KMZ MT 10 markės motociklo savininkas Algirdas Petras Rukas. Vyras skundėsi nebegalintis važinėti vienintele savo transporto priemone, kadangi gavo laišką iš „Regitros“, kad nuo spalio 4 d. jo transporto priemonė yra išregistruojama.

„Techninė apžiūra dar galiojanti, draudimas taip pat, o gavau laišką, kad motociklas išregistruotas. Kaip suprasti? Kaip jie gali šitaip žmogui kenkti ir nervus gadinti?“, – piktinosi vyras, rodydamas tvarkingus motociklo dokumentus.

A.P.Rukas pabrėžė, kad bandant prisiskambinti „Regitros“ informacijos telefono numeriu jam trūko kantrybė.

„Jiems tuo numeriu prisiskambinti neįmanoma, bandžiau visą dieną. Ar jie specialiai taip daro, kad nebūtų galima su jais susisiekti? Kodėl aš turiu sėdėti prie telefono ir visą dieną gaišti?“, – vieną po kito klausimus bėrė tauragiškis.

„Tauragės kurjerio“ korespondentei susisiekti su „Regitros“ informacijos centru taip pat nepavyko. Telefono pypsėjimas trimitavo, kad linija užimta. Tiesa, kelis kartus pavyko išgirsti įrašytą operatorės balsą, kuri pranešė, kad šiuo metu visi konsultantai užimti.

„Regitros“ Tauragės filialo viršininkas Jonas Verpečinskas, sužinojęs apie problemą, duomenų bazėje nedelsdamas patikrino transporto priemonės duomenis ir patvirtino, kad jie galiojantys. Pasak jo, tokią problemą galėjo sukelti iš draudimo bendrovės gauti neteisingi duomenys, kuriais remdamasi, „Regitra“ transporto priemonę išregistravo. J.Verpečinskas pažadėjo susisiekti su „Regitros“ Bendruoju skyriumi Vilniuje ir gauti tikslesnės informacijos dėl painios situacijos. Po valandos viršininkas pripažino klaidą.

„Paaiškėjo, kad draudimo bendrovė perdavė mums neteisingus duomenis dėl draudimo galiojimo, ir mes turėjome transporto priemonę išregistruoti. Dabar matome, kad klientas prasitęsė draudimo galiojimo laiką, visi dokumentai tvarkingi. Transporto priemonė toliau gali dalyvauti eisme“, – aiškino J.Verpečinskas.

Paklaustas, ar tokių klaidų pasitaiko dažnai, jis pripažino, kad to išvengti nepavyksta – toks atvejis buvo ne vienas.

Detalesnės informacijos pavyko sužinoti iš „Regitros“ Bendrojo skyriaus vadovo Zigmanto Staskevičiaus, kuris tikino, kad pagrindiniai tokių įvykusių problemų kaltininkai – draudikai.

„Mes savo sistemoje matome tik techninės apžiūros duomenis, o draudimo galiojimo duomenis perduoda draudimo bendrovės. Pasitaiko, kad tie duomenys neteisingi. Sakykim, gauname duomenis, kad transporto priemonės draudimo laikas baigėsi ir mes ją privalome išregistruoti, o pasirodo, kad draudimas dar galioja. Taip įvyksta nesusipratimai“, – pasakojo Z.Staskevičius.

Paklaustas, kodėl taip sunku prisiskambinti Informacijos centro nurodytu telefono numeriu, vadovas teigė, kad šiuo metu „Regitra“ sulaukia itin daug interesantų skambučių.

„Naujoji tvarka dėl transporto priemonių išregistravimo visiems labai aktuali. Nors dirba nemažai konsultantų, kiekvienam klientui reikia skirti laiko, išsiaiškinti jo problemą, patikrinti duomenis. Tai užtrunka. Viešųjų ryšių specialistė sukūrė skyrelį DUK (Dažniausiai užduodami klausimai), žmonės ten siunčia laiškus, todėl privalome atsakyti ir į juos. Atsiprašome, bet dabar toks laikas“, – teisinosi Z.Staskevičius.