Kai pirmą kartą jį pamačiau mokyklos koridoriuje, tikrai nepajaučiau nieko, tik žvilgtelėjau ir nuslydau akimis toliau. Nepagalvojau, kad tai pirmoji akimirka, kurią atsiminus vėliau, pasidarys taip gera ir lengva, nes tai akimirkai, kai išvydau savo gyvenimo meilę.

Kadangi dabar yra XXI amžius, technologijų ir naujovių era, tai ir mūsų pirmasis pokalbis įvyko ne kur kitur, o internete. Tada tai dar visai nebuvo banalu. Pokalbiai su juo būdavo patys įdomiausi ir prasmingiausi, sutikau vaikiną, kuris mane domino, traukė. Su juo norėjosi kalbėtis, jam norėjosi išsipasakoti, jo norėjosi klausytis. Jis sužavėjo mane savo paprastu būdu.

Vėliau susitikome, pasivaikščiojome, buvo taip gera ir sava. Ar žinote tą jausmą, kai sutinkate žmogų, bendraujate su juo vos kelias savaites, bet jaučiatės lyg pažinotumėt jį nuo pat gimimo? Jei žinote, tuomet suprasite ir mane, kaip jaučiausi aš. Mūsų meilė įsiplieskė visai netikėtai, gal iš pradžių tai net nebuvo meilė, tačiau tikrai buvo kažkas daugiau nei simpatija.

Kadangi buvome vienmečiai, dažnai susitikdavome mokykloje. Nebuvome viena iš tų porų, kurios garsiai šaukia ir skelbia apie savo santykius, koridoriuose taip pat nesibučiuodavome, nors per kai kurias pertraukas susitikdavome ir pasakodavome savo dienos nuotykius. Juk taip gera kažkam išsipasakoti, ypač kai tam žmogui nuoširdžiai įdomu. Vėliau, kai draugystė pasidarė rimtesnė, tvirtesnė, žinoma, tai nutiko su laiku, gal po poros metų, kartu turėdavome ir bendrų pamokų. Man tai buvo lyg pasaka, visada svajodavau apie tokius santykius, per pamokas sėdėdavome kartu, padėdavome vienas kitam, po pamokų leisdavome laiką kartu, darydavome namų darbus, džiaugėmės vienas kitu.

Pamenu, dažnai skaitydavau jam savo rašinius, jis to niekada nesuprasdavo, nes žinodavo, kad jie geri. Bet gal aš tiesiog norėjau patvirtinimo, pastabų arba tiesiog kad kažkas mane išgirstų. Taip draugaujant praėjo ketveri metai, net nepastebėjau, kaip greitai ištirpo laikas, baigėsi 12 klasė, mes baigėme mokyklą. Tvirtai galiu teigti, kad man tai nebuvo tik mokyklinė meilė, myliu jį iki šios dienos, nors studijuoju jau antrame kurse. Tiesiog pasikeitimai padarė savo. Matyt, kai viskas būna įprasta ir taip sava, neturi kur pabėgti, bet vos viskam pasikeitus, pasikeičia ir dalis tavo gyvenimo, nebesinori to paties, sugalvoji, kad norisi kažko naujo, kažką pakeisti, nesvarbu, ar tai drabužiai, automobilis, o gal mergina, kuri ketverius metus buvo šalia lyg geriausia draugė, lyg mama, lyg sesuo, lyg mylimoji.

Manau, kad mokyklinė meilė yra kai kas labai ypatingo ir gražaus, tvirto, bet ne amžino, nors būna ir išimčių. Linkiu visiems patirti tai, ką patyriau aš ir jei tai tikra, tuomet linkiu, kad tai tęstųsi amžinai.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

Laimėk lėktuvo bilietus! Pasidalink savo meilės istorija!

Ta saldi mokyklinė meilė, kai šiurpuliukai atsiranda vien palietus jo ar jos ranką, o pamokų kas rytą lauki kaip Kalėdų tam, kad vėl susitiktumėte tame pačiame suole – pamenate? Tikriausiai tokių dalykų net ir norint nepavyktų pamiršti...

Tačiau ne visi į mokinių draugystes žiūri taip romantiškai. DELFI rašė, kad bučiniai mokyklos koridoriuje gali baigtis rimtais nemalonumais. Tuo įsitikino kaunietė Inga, kurią su draugu „nusikaltimo vietoje” aptiko konservatyvių pažiūrų mokytoja. Visaip išgėdino ir nutempė pas direktorių.

Pasidalinkite – kokia Jūsų patirtis? Prisiminkite savo mokyklų mylimuosius ir mylimąsias – ar dažnai apie juos pagalvojate, susitinkate, o gal vis dar esate kartu? Atskleiskite, kaip į santykius mokykloje reagavo mokytojai, tėvai ir kiti mokiniai. O gal galite pasidalinti paslaptimi, kad teko įsimylėti ar suvilioti mokytoją?

Atėjus naujiems mokslo metams su šypsena prisiminkime mokyklą ir pasidalinkime savo išgyvenimais. Už atvirumą ir nuoširdumą Jums atiteks prizas – du lėktuvo bilietai iki 2014 m. pabaigos „Air Lituanica“ oro linijomis pasirinkta kryptimi!

Jūsų istorijų laukiame el.paštu pilieciai@delfi.lt su prierašu „Meilė“. Taip pat rašinius galite siųsti naudodamiesi žemiau esančia nuoroda arba rašyti čia: