Pareigūnai įtaria, kad 23 metų mašinistas, dirbantis apie 11 mėnesių, viršijo deramą greitį ir nesugebėjo saugiai įveikti posūkio. Per avariją nuo bėgių nulėkė keturi iš septynių vagonų; vienas jų įsirėžė į gyvenamąjį namą.

Traukinio mašinistas sunkiai sužeistas, bet konduktorius bendrauja su policijos pareigūnais, kurie stengiasi išsiaiškinti avarijos priežastis. Geležinkelių kompanijos žmonės aptiko žymių, kurios gali rodyti, kad ant bėgių galėjo būti padėta akmenų.

Traukinys, kuriuo per rytinę piko valandą važiavo maždaug 580 keleivių, tikriausiai važiavo pernelyg greitai, nes mašinistas vėlavo, - kiek anksčiau jis buvo praleidęs vieną stotelę ir turėjo pavažiuoti atgal išleisti keleivių.

Vieno vagono nuolaužos mėtėsi visame gyvenamajame name iki trečiojo aukšto, o gelbėtojai skubėjo sumaitotuose vagonuose ieškoti gyvų žmonių.

"Stovėję keleiviai buvo nusviesti o sėdėję keleiviai buvo parblokšti ant grindų. Tai buvo tikras chaosas, - pasakojo vienas keleivis. - Maždaug 10 žmonių negalėjo atsistoti ir gulėjo ant grindų nejudėdami. Moterys tik klykė ir verkė".

Per televiziją rodoma, kaip atsinešę neštuvus gelbėtojai traukia žmones iš nuolaužų. Liudytojai pasakojo, kad pritrūko neštuvų, nes sužeistųjų buvo labai daug. Gelbėtojai plėšė iš vagonų sėdynes sužeistiesiems nešti.

"Daugybė sužeistųjų, kai kuriems lūžę kaulai. Mano drabužiai sukruvinti. Nežinau, kas atsitiko", - pasakojo televizijai NHK susijaudinęs vyras, traukiniu važiavęs į tarnybą.

"Posūkyje traukinys pagreitėjo, pamaniau: kokie keisti posūkiai. Po to nulėkėme nuo bėgių. Niekas nežino, kas atsitiko, girdėti tik klyksmai", - aiškino jis.

Japonijoje traukinių eismas yra vienas saugiausių pasaulyje, o geležinkelių tinklas - vienas didžiausių. Kasdien traukiniais keliauja maždaug 60 mln. keleivių - tai sudaro beveik pusę visų šalies gyventojų.