Liepos 10 dieną, Vilniuje apie 15 val. įlipame į 40 autobusą. Važiuojame iš pradinės Mykolo Lietuvio stotelės Fabijoniškėse. Atrodo, kelionė nesiskiria nuo kitų, tačiau privažiuojame Pamiškės stotelę. Stotelėje stovi moteris jau pasiruošusi lipti į autobusą.

Deja, autobuso durys neatsidaro. Jis kiek pastovi ir nuvažiuoja toliau palikdamas moterį stotelėje. Tiesa, autobuse tai pastebėjo vos keli žmonės. Matau, keletas dirsteli per langą ir vėl ramiai važiuoja toliau. Tačiau mane suima pyktis. Kaip gali viešojo transporto vairuotojas neįleisti keleivio? Pasiimu telefoną ir ruošiuosi užsirašyti kitos stotelės pavadinimą, kad galėčiau parašyti skundą.

Tačiau viskas tuo nesibaigia. Atvažiavome į Jovaro stotelę (15 val. 26 min.), matau atbėgančią merginą. Vairuotojas atidaro duris, įleidžia vieną žmogų ir merginai pribėgus prie pat durų – jas uždaro ir nuvažiuoja toliau. Pasiekus man reikiamą stotelę negalėjau neužsirašyti autobuso numerio. GUD 172 .

Tikiuosi šio autobuso vairuotojas ateis į protą ir supras, jog svarbus yra ne tik jo, bet ir jo keleivių laikas. Manio nuomone, toks neatsakingas žmogus neturėtų būti leidžiamas užimti viešojo transporto vairuotojo pareigų.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

„Informuojame, kad šiuo maršrutu keleivius veža ne UAB „Vilniaus viešasis transportas“, o pagal sudarytą sutartį kita bendrovė (UAB „Meteorit turas“), kurios vadovai mus informavo, kad vairuotojas, kuris 2014 m. liepos 10 d. apie 15 val. vairavo 40-ojo maršruto autobusą (valstybinis Nr. GUD 172), paaiškino, jog „Pamiškės“ stotelėje laukiančios keleivės nepastebėjo. Kadangi stotelėje keleivių nematė, todėl durų neatidarė ir kiek pastovėjęs nuvažiavo. „Jovaro“ stotelėje į autobusą sulipus keleiviams uždarė duris ir nuvažiavo, o bėgančio link autobuso keleivio vairuotojas taip pat nepastebėjo.

Su vairuotoju pasikalbėta, jis griežtai įspėtas atidžiau ir atsakingiau vykdyti savo pareigas bei keleivių laipinimo tvarkos reikalavimus. Vairuotojui nurodyta būti rūpestingesniam ir dėmesingesniam keleiviams. Savo klaidą darbe jis suprato ir nuoširdžiai keleivių atsiprašo.

UAB „Meteorit turas“ vadovai taip pat atsiprašo keleivių ir viliasi, kad tokie atvejai daugiau nebepasikartos.

Dėkojame už išsakytas pastabas. Mums visada svarbi kiekvieno keleivio nuomonė.“ – Elytė Bereikienė, UAB „Vilniaus viešasis transportas“ Eismo tarnybos Eismo saugumo ir kontrolės skyriaus dokumentų tvarkytoja.

Susidūrėte su panašiu atveju? Dalinkitės savo mintimis ir patirtimi el.paštu pilieciai@delfi.lt.

Tai galite padaryti ir žemiau: