“Parfum express” parduotuvės orientuotos į pirkėją. Kadangi Lietuvoje jis ypač jautrus kainai, mūsų svarbiausias pranašumas, lyginant su konkurentais, bus būtent kaina”, - sako projekto vadovas Ignas Krivickas.

Naujosiose “Parfum express” parduotuvėse pirkėjams siūlomi garsiausi ir prabangiausi parfumerijos rinkos prekiniai ženklai – “Gucci”, “Elizabeth Arden”, “Givenchy”, “Boss”, “Calvin Klein”, “Lancome”, “Lacoste”, “Armani”, “Dior”. Tačiau jų kainos yra nuo 20 iki 100 litų mažesnės nei kituose Lietuvos parfumerijos tinkluose.

“Lietuvai įstojus į Europos Sąjungą, atsivėrė galimybės paraleliniam importui iš didmenininkų Vakarų Europoje. Kaip tai gali paveikti rinką, parodė po įstojimo į ES kritusios importinių alkoholių gėrimų kainos. Be to, “Parfum express” specializuojasi tik parfumerijos prekybos rinkoje, stengiasi optimizuoti kaštus ir mažina antkainius. Tai leidžia mums pasiūlyti pirkėjams kvepalus oro uostų “Duty free” parduotuvių ar net mažesnėmis kainomis”, - sako I.Krivickas.

Tokios nedidelių kainų kvepalų parduotuvės yra populiarios Vakarų Europoje. Didžiojoje Britanijoje tinklas “The Parfum Shop” užima apie 15 proc. kvepalų rinkos.

Artimiausiu metu Vilniuje bus įkurti dar du “Parfum express” prekybos taškai. Iš viso 2005 metais planuojama atidaryti iki 10-ies tinklo parduotuvių.

“Parfum express” tinklas priklauso bendrovei “Baltijos didmena”, importuojančiai į Lietuvą ir prekybos tinklams tiekiančiai parfumerijos, kosmetikos, kūno priežiūros priemones, maisto produktus ir gėrimus.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją