„Parsigabename labai daug naudotų lengvųjų mašinų iš Portugalijos, Ispanijos, kurių dokumentuose kažkodėl pažymėta, kad jos yra krovininės, kitaip sakant – N1 klasės. Nežinau, kam ankstesniems šeimininkams reikėjo, kad jų mašinos būtų komercinės, tačiau Lietuvoje daug pelningiau galima parduoti M1 klasės, arba keleivinius, automobilius“, - dienraščiui LŽ sakė nenorėjęs viešinti savo pavardės vienas įmonės atstovų.
Pasak jo, pakeisti mašinos klasę Lietuvoje – labai brangus, ilgas ir daug nervų bei pinigų (iki 2500 Lt) kainuojantis procesas, o Latvijos CSDD už klasės pakeitimą esą teprašo 50 latų (apie 250 litų).
„Kaimynai reikalauja tiktai tos markės automobilių gamintojo pažymos, kad kadaise iš gamyklos mašina išvažiavo kaip keleivinė – ir to užtenka jai užregistruoti. Latviai vertina pagal faktą, jokių ekspertizių. Jeigu gamintojo išvada jiems patinka, išduodamas registracijos liudijimas, kuris pagal Europos Sąjungos valstybių stojimo sutartį galioja ir Lietuvoje. Lygiai taip pat kaip latviai elgiasi ir lenkai“, - pasakojo automobilių sertifikavimu užsiimančios bendrovės „ALTAS komercinis transportas“ vadovas Edmundas Listovskis kovas.