„Par­si­ga­be­na­me la­bai daug nau­do­tų leng­vų­jų ma­ši­nų iš Por­tu­ga­li­jos, Ispanijos, ku­rių do­ku­men­tuo­se kaž­ko­dėl pa­žy­mė­ta, kad jos yra kro­vi­ni­nės, ki­taip sa­kant – N1 kla­sės. Ne­ži­nau, kam anks­tes­niems šei­mi­nin­kams rei­kė­jo, kad jų ma­ši­nos bū­tų ko­mer­ci­nės, ta­čiau Lie­tu­vo­je daug pel­nin­giau ga­li­ma par­duo­ti M1 kla­sės, ar­ba ke­lei­vi­nius, au­to­mo­bi­lius“, - dien­raš­čiui LŽ sa­kė ne­no­rė­jęs vie­šin­ti sa­vo pa­var­dės vie­nas įmo­nės at­sto­vų.

Pa­sak jo, pa­keis­ti ma­ši­nos kla­sę Lie­tu­vo­je – la­bai bran­gus, il­gas ir daug ne­rvų bei pinigų (iki 2500 Lt) kai­nuo­jan­tis pro­ce­sas, o Lat­vi­jos CSDD už kla­sės pa­kei­ti­mą esą tep­ra­šo 50 la­tų (apie 250 li­tų).

„Kai­my­nai rei­ka­lau­ja tik­tai tos mar­kės au­to­mo­bi­lių ga­min­to­jo pa­žy­mos, kad ka­dai­se iš ga­myk­los ma­ši­na iš­va­žia­vo kaip ke­lei­vi­nė – ir to už­ten­ka jai užre­gis­truo­ti. Lat­viai ver­ti­na pa­gal fak­tą, jo­kių eks­per­ti­zių. Jei­gu gaminto­jo iš­va­da jiems pa­tin­ka, iš­duo­da­mas re­gis­tra­ci­jos liu­di­ji­mas, ku­ris pa­gal Eu­ro­pos Są­jun­gos vals­ty­bių sto­ji­mo su­tar­tį ga­lio­ja ir Lie­tu­vo­je. Lygiai taip pat kaip lat­viai el­gia­si ir len­kai“, - pasakojo au­to­mo­bi­lių sertifi­ka­vi­mu už­sii­man­čios bend­ro­vės „AL­TAS ko­mer­ci­nis transpor­tas“ vadovas Ed­mun­das Lis­tovs­kis ko­vas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (44)